• Serieus, gisteravond ging ik met een paar vriendinnen naar buiten, en we wilden gewoon gezellig een beetje drinken enzo.. Niet helemaal zat worden dus. Ik drink een halve fles Petrikov en een half waterflesje port/cola, en uiteindelijk stond ik in de bosjes te kotsen en was ik helemaal raar aan het doen. Dit heb ik dus altijd, en het is zwaar irritant. Ben ik de enige, of is dit normaal? xd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    hahaa ik drink niet x)
    gewoon wat minder drinken dan?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lol een halve fles Petrikov drink je niet om gezellig even iets te drinken met je vriendinnen, sorry.


    Your make-up is terrible

    Ehm, ja, wat minder drinken misschien? ;P


    Opgeven is geen optie.

    Ik was na 3 rode vodka's, een boswandeling, safari, en nog een paar cocktails en 3 shotjes zat, niet echt geweldig voor men portemonnee ;d


    None but ourselves can free our minds.

    StillBored schreef:
    hahaa ik drink niet x)
    gewoon wat minder drinken dan?

    Ik drink niet :') Maar dat is dan best wel vervelend, ja.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Assassin schreef:
    Lol een halve fles Petrikov drink je niet om gezellig even iets te drinken met je vriendinnen, sorry.


    Nouja, meeste van mn vriendinnen zijn na zo'n hele fles nog niet zat xd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik ben bijna niet echt waus te krijgen, dus ik drink eigenlijk bijna nooit. Is onbetaalbaar man. Doe mij maar een blowtje. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Nouja, meeste van mn vriendinnen zijn na zo'n hele fles nog niet zat xd


    Dat ligt dan aan hun en niet aan jou. :'D Dan kan je beter iets minder sterks drinken.


    Your make-up is terrible

    Snel?
    Gewoon minder drinken,wand eerlijk dit klink veel


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ga aan de Smirnoff Ice? Kan je nog een flesje drinken en ben je niet echt dronken?
    Althans ... De meesten die ik ken niet dan. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Ga aan de Smirnoff Ice? Kan je nog een flesje drinken en ben je niet echt dronken?
    Althans ... De meesten die ik ken niet dan. (:


    Ja inderdaad haha. Van Smirnoff kan je een hele fles drinken en dan heb je volgens mij nog niet hetzelfde als een halve fles Petrikov.


    Your make-up is terrible

    Ligt er ook aan wat je eet. En sommige kunnen meer op dan andere. Gewoon minder drinken. :3 Je kan nog altijd Smirnoff drinken, dat is meer voor de gezelligheid he ;d
    Ik zie het al een béétje draaien na 7 pils. Maarja..


    I live for the applause, you will die for it.

    ik zal wat minder drinken x'D


    Shoganai i ne~

    StJimmy schreef:
    Snel?
    Gewoon minder drinken,wand eerlijk dit klink veel


    Dat valt wel mee toch..?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.