• Serieus, gisteravond ging ik met een paar vriendinnen naar buiten, en we wilden gewoon gezellig een beetje drinken enzo.. Niet helemaal zat worden dus. Ik drink een halve fles Petrikov en een half waterflesje port/cola, en uiteindelijk stond ik in de bosjes te kotsen en was ik helemaal raar aan het doen. Dit heb ik dus altijd, en het is zwaar irritant. Ben ik de enige, of is dit normaal? xd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Alsof jij je aan die regels hebt gehouden? :'D


    Natuurlijk, Jac en ik zijn superbraaf. Wij blijven maagd tot ons huwelijk, drinken en roken niet en doen niks, maar dan ook niks wat Hij ons verboden heeft. _O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Natuurlijk, Jac en ik zijn superbraaf. Wij blijven maagd tot ons huwelijk, drinken en roken niet en doen niks, maar dan ook niks wat Hij ons verboden heeft. _O_

    Is dit serieus? -niet vervelend bedoeld-


    your eyes are like stars in the night.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Natuurlijk, Jac en ik zijn superbraaf. Wij blijven maagd tot ons huwelijk, drinken en roken niet en doen niks, maar dan ook niks wat Hij ons verboden heeft. _O_

    Amen to that _O_


    -

    Poseidon schreef:
    (...)
    Is dit serieus? -niet vervelend bedoeld-


    Ja, sure. x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Ja, sure. x')

    Ik kan amper sarcasme herkennen dus ik kan hier ook niks aan doen. (';


    your eyes are like stars in the night.

    Hahaha, ik vraag me echt af hoe rood dat koppie nu is. :D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Hahaha, ik vraag me echt af hoe rood dat koppie nu is. :D

    De mijne? Je pest mij! :c


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    De mijne? Je pest mij! :c


    Ja.
    & Dat is omdat ik nu ontdekt heb dat het heel leuk is om jou te pesten. :3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ja.
    & Dat is omdat ik nu ontdekt heb dat het heel leuk is om jou te pesten. :3

    Hrrrrr. Heel stiekem ben ik een papzak die jou dadelijk komt opeten!


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Hrrrrr. Heel stiekem ben ik een papzak die jou dadelijk komt opeten!


    Dan moet je een flinke maag hebben, want als je mij opeet eet je Jac ook op.
    Wij zijn 2 handen op 1 buik, dus als zij sterft, val ik ook dood neer. Als ik dan aan het fietsen ben en Jac trekt de stekker eruit ... Ja, dan valt die fiets ook om. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dan moet je een flinke maag hebben, want als je mij opeet eet je Jac ook op.
    Wij zijn 2 handen op 1 buik, dus als zij sterft, val ik ook dood neer. Als ik dan aan het fietsen ben en Jac trekt de stekker eruit ... Ja, dan valt die fiets ook om. ;D

    Haha, lol!


    your eyes are like stars in the night.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Dat valt wel mee toch..?

    Je bent 15? dan hoor je niet eens te drinken.
    Petrikov is 14,7% en port18-20% weet je hoe veel dat is?
    Op bier zit iets van 5%
    Dat valt dus niet mee,helemaal niet nee. Dat is echt heel veel,zeker een halve fels.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Je bent 15? dan hoor je niet eens te drinken.
    Petrikov is 14,7% en port18-20% weet je hoe veel dat is?
    Op bier zit iets van 5%
    Dat valt dus niet mee,helemaal niet nee. Dat is echt heel veel,zeker een halve fels.


    Nouja, m'n vriendin had de andere helft op en met haar was gewoon echt .. niks. ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dan moet je een flinke maag hebben, want als je mij opeet eet je Jac ook op.
    Wij zijn 2 handen op 1 buik, dus als zij sterft, val ik ook dood neer. Als ik dan aan het fietsen ben en Jac trekt de stekker eruit ... Ja, dan valt die fiets ook om. ;D

    Haha gek kind dat je bent <3


    -

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Nouja, m'n vriendin had de andere helft op en met haar was gewoon echt .. niks. ;\

    Dat licht dan aan haar wand,als ze ook 15 is,of iets daar in de buurt is het niet goed om al tegen zo veel alcohol te kunnen.
    Hoeveel moet je dan wel niet gedronken hebben om daar tegen te kunnen?
    Zoiets drink je niet echt om even gezellig te drinken


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall