• Serieus, gisteravond ging ik met een paar vriendinnen naar buiten, en we wilden gewoon gezellig een beetje drinken enzo.. Niet helemaal zat worden dus. Ik drink een halve fles Petrikov en een half waterflesje port/cola, en uiteindelijk stond ik in de bosjes te kotsen en was ik helemaal raar aan het doen. Dit heb ik dus altijd, en het is zwaar irritant. Ben ik de enige, of is dit normaal? xd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dumbledore schreef:
    Bier drinken.

    Dat is dus echt smerig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ja, moet er per sé alcohol zijn om plezier te hebben?
    Bij mij absoluut niet, integendeel.
    Dat is normaal? zo gezellig. Trouwens, het is wél gezelliger wanneer je iets op hebt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ja, moet er per sé alcohol zijn om plezier te hebben?
    Bij mij absoluut niet, integendeel.


    Tuurlijk niet. Maar gewoon af en toe kan toch wel?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Crowstorm schreef:
    (...)Dat is normaal? zo gezellig. Trouwens, het is wél gezelliger wanneer je iets op hebt.


    Kan zijn, maar dat wil dus zeggen dat het bij sommige mensen dus niet gezellig genoeg lijkt te zijn zonder, en dat vind ik echt vreemd als je onder vrienden bent.
    Dan is het toch altijd gezellig?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Je bent 15, je mag nog niet eens drinken.


    -

    - Geknoei met pc -

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 17:55 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Genius schreef:
    Je bent 15, je mag nog niet eens drinken.


    Dat wil nog niet zeggen dat ik het niet doe..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Dat wil nog niet zeggen dat ik het niet doe..

    Stoer hoor.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Stoer hoor.


    Jezus, zo bedoel ik het helemaal niet.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Jezus, zo bedoel ik het helemaal niet.

    Zo heet ik niet ;D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Zo heet ik niet ;D


    Ga iemand anders vervelen ofzo. Wil je zeggen dat jij nooit wat doet wat je niet mag? & nee, ik vind mezelf niet stoer..

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 17:57 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik wordt niet snel zat
    maar ik drink ook niet alles door elkaar
    oke gisteren wel (Bier Flügel Jägermeister een of ander raar vies smakend shotje) maar ik was niet zat :D
    mJa misschien wat minder drinken en rustig drinken en tussen door gewoon wat frisdrinken nemen ;)

    Crowstorm schreef:
    (...)Dat is normaal? zo gezellig. Trouwens, het is wél gezelliger wanneer je iets op hebt.

    Dat vind jij, maar ik (en vast wel meerdere mensen) hoeven geen alcohol op te hebben om het gezelliger te maken. Als je persee drank nodig hebt dan is het ook gewoon niet leuk meer.


    your eyes are like stars in the night.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Ga iemand anders vervelen ofzo. Wil je zeggen dat jij nooit wat doet wat je niet mag? & nee, ik vind mezelf niet stoer..

    Hahaha


    -

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat vind jij, maar ik (en vast wel meerdere mensen) hoeven geen alcohol op te hebben om het gezelliger te maken. Als je persee drank nodig hebt dan is het ook gewoon niet leuk meer.


    Dat heb ik ook helemaal niet. Maar het kan toch wel gewoon af en toe?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.