• Kijk ik wil niet hard overkomen of whatever, maar laten we even kijken...Ik kijk in de top 5.. Ik zie mijn story staan, en meerdere hele goede stories. En dan klik ik bijv op een willekeurige story die in de top staat en dan zie ik dit staan..
    'Laten we die seks stories uit de top kudoen, en dan krijgen jullie een lang hoofdstuk' of whatever. En dan zie ik mijn story, en die van twee anderen ook 16+ ..wij vragen erom, wij dreigen niet, en wtf is het probleem met 16+ stories, als mensen onze stories goed vinden kudoen ze en geven ze reacties. Ik snap dat nutteloze dreigen niet, en vooral niet 'we halen die 16+ stories uit de top' ..Like dude.. come on, be happy for others. Ik wou even mijn mening kwijt, danku.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik kijk nog geneens bij de top 5. Kwaliteit boven kwantiteit! xd


    None but ourselves can free our minds.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dat kan iedereen ook, door gewoon die kudo's te geven. -.-

    Sorry, stukje vergeten


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Die 16+ stories kwamen allemaal wel opeens, ik denk binnen een dag dat er wel 3 of zo in de top 5 stonden, samen met twee Biebers. Raar opzich, dat íédereen opeens 16+ stories leest, maar ja, zoals je al zei, dat komt omdat iedereen leuk vind om kudo's te geven op stories die ze niet eens lezen.


    Destroy what destroys you.

    Wounded schreef:
    Ik kijk nog geneens bij de top 5. Kwaliteit boven kwantiteit! xd


    Oh, dus top 5 betekent automatisch geen kwaliteit?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    er zitten ook mensen van 9 of 10 op quizlet, die kunnen ook in contact komen met zulk soort dingen.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Nah, dat doe ik ook niet. Sterker nog, ik vraag bijna nooit om kudo's, meestal alleen om reacties.

    Dan vraag ik me af op welke (eventueel 16+) stories je doelt, want zo heel veel zie je dat tegenwoordig niet eens meer. De meesten vragen er alleen maar om.


    Goh, ik vind het nogal idioot om hier mensen te gaan beschuldigen van 'dreigen', maar ik heb nog zulke stories tegengekomen. Niet recent, dat niet, maar ik heb het zeker nog tegengekomen. En dat vind ik eigelijk al erg genoeg :X.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    OK,en nu ga ik me er mee bemoeien.

    vorige maand waren de JDB storys in trek. volgende week zijn de tokio hotel storys aan de beurt en nu zijn het de 16 plus storys.

    zet je er overheen.

    ijskoffie schreef:
    er zitten ook mensen van 9 of 10 op quizlet, die kunnen ook in contact komen met zulk soort dingen.


    Dat kunnen ze buiten Q ook en vaak nog veel makkelijker en sneller.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lol, ik ga juist géén kudo geven als erom gevraagt wordt. En ik snap ook die hele drama niet, het was veel minder toen er alleen JB stories in de top stonden. Het is toch hetzelfde principe? ;S


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    Lol, ik ga juist géén kudo geven als erom gevraagt wordt. En ik snap ook die hele drama niet, het was veel minder toen er alleen JB stories in de top stonden. Het is toch hetzelfde principe? ;S


    Ja dat denk ik dus ook.. Ik snap het probleem ook niet... echt niet, volgens de lezers verdienen wij dit dis why the hate :(


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik snap het probleem sowieso niet. Ik ben geen Bieberfan, gewoon omdat ik naar een ander muziekgenre luister. Ik heb niks tegen die knul en ook niks tegen de lovers.
    En als je daar een verhaal ove rwilt schrijven, leuk voor jezelf en andere lovers, maar ga niet om kudo's vragen, want als je verhaal goed is, krijg je die vanzelf wel.

    Zelfde geld voor de 16+, die lees ik wel, gewoon omdat ik sowieso niet dol ben op fanfic's over sterren. Ik zie wel eens dat er wordt gevraagd om kudo's, maar ik geef ze niet altijd, want ik ben geen hond die alles opvolgt.

    En het is lullig als de ene partij de ander uit de top vijf wil stoten, gewoon omdat ze vinden dat zij beter zijn, maar ik vind dat dat van de lezers af moet hangen en die moeten dat uit vrije wil bepalen.

    Je schrijft toch voor jezelf, of alleen maa romdat je wilt laten zien 'kijk, ik ben beter, dus jullie moeten weg'. Volgens mij staan je hoofdstukken daar dan veel voller mee, dan met je oorspronkelijke verhaal en dan kan je beter stoppen.

    Ontzettend lang, knap als je het leest ;'p

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 22:39 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jesus, volgens mij kunnen we die fokking "Top Stories Vandaag" veel beter afschaffen. Kijk wat voor een gezeik er weer van komt. Dit is niet eens de eerste keer.
    Hoe kan het trouwens dat íéderéén zegt dat ze niet dreigen met betrekking tot kudo's, het is gewoon een zielige bedoeling. 'Mensen geven mijn story een kudo, omdat ze het een goed verhaal vinden.' Wat een onzin. Mensen schrijven niet eens meer om het schrijven. Mensen willen alleen maar die fokking kudo's. Als schrijvers kudo's krijgen, schrijven ze namelijk eerder verder. Belachelijk gewoon.

    Stop trouwens maar fijn met die schijnheilige bedoeling, ik word er echt ziek van.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    -> slotje vanwege afhandeling


    Life is hard and then we die