• Wel ik ben dus met een jongen samen , maar omdat onze beide ouders onze relatie zouden afkeuren en ons verbieden elkaar nog te zien is hij zeg maar geheim. Juist een paar van mijn en zijn vrienden weten ervan. Ik vind het moeilijk om het altijd maar geheim te houden en mijn vriend is ook een beetje ouder dan mij. Mijn vriendin zei dat zij het al lang zou uitgemaakt hebben. Ik twijfel daar ook vaak over , maar doe het niet omdat ik hem veel te graag zie en mezelf anders ook zou kwetsten. Dat twijfelen komt steeds vaker en ik mis soms wel het vrijgezel zijn. Mijn vriend plant ook al heel onze toekomst en daar kan ik niet tegen. Ik heb het hel dan gezegd en dan dacht hij opeens dat ik hem niet meer wou ... Ook als ik hem gewoon een vluchtige kus heeft paniekeert hij direct. Weten jullie wat ik moet doen ?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik heb eigenlijk geen idee wat je zou moeten doen :C


    Fuck the world, I don't care.

    Ik vind dat hij een beetje bezitterig is. Hij moet er maar mee leren leven dat er voor jou meer personen zijn dan hij.
    En als jullie ouders jullie relatie zouden afkeuren, bedenk je daarbij ook dat ze daarvoor een reden kunnen hebben?


    Felix

    dit is ontzeeettend herkenbaar ^^
    ehm... ik kan je eigenlijk geen raad geven... ik heb vaak hetzelfde gevoel en ik weet ook niet wat te doen..
    je bent in elk geval niet de enige (:


    Fooled ya!

    Wat ik er op uit maak is dat je vriend je heel graag ziet, en jij hem blijkbaar ook.
    Wat is dan het probleem?
    Je mist het vrijgezel zijn maar waarom mis je dit?
    Alles geheim blijven houden is ook lastig maar geniet van de momenten dat jullie tesamen zijn.
    Probeer af te spreken, spring eens tussen de mais en doe lekker stiekem, voor je het weet ben je dan jaren verder en wie weet aanvaarden jullie ouders de relatie dan wel.
    En wat het op voorhand plannen betreft.
    Er is niks verkeerd om af en toe eens verder te kijken

    Bij twijfel zit het fout zeg ik altijd maar (krul)


    -