• Wat vinden jullie van jullie klas ?
    (krul)
    Ik vind hem best wel leuk, er is een leuke sfeer. (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    We hebben nu een klas van 11 waarvan ik alle leerlingen al een tijdje ken en ik vind het heel gezellig. ;D Onze grotere klas, waar onze kleine klas bij zit, zeg maar, is ook we leuk, maar daar voel ik me minder klas mee omdat we niet alle lessen samen hebben.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik herzie mijn mening.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn klas is echt awesome. Ik zit met drie andere meisjes en 16 jongens in de klas. Echt, allemaal priceless, stuk voor stuk. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hm. Ik heb eigenlijk echt een stereotiepe 'seutenklas', uitgezonderd van een paar leerlingen. Maar dat vind ik juist leuk aan onze klas. Geen kinderachtige opmerkingen of acties om op te vallen. Gewoon de les volgen, zodat iedereen de kans krijgt om ongestoord te begrijpen wat de leerkracht uitlegt. En als de les toch niet interesseert, doen ze iets anders. (Zo speelt er ééntje pokémon op zijn gsm dat in zijn pennenzak zit, haha :'D). Wat ook leuk is om zo'n 'seutenklas' te hebben, is dat je je er helemaal niet voor hoeft te schamen als je een voorstelling van het één of ander moet doen. Je weet dat ze je toch niet zullen uitlachen, aangezien ze hier iedereen met respect behandelen. Hell yeah, leve mijn klas. (:


    If we had not a soul, music would have created it.