• Lady Gaga is niet vies om hier en daar wat bloot te geven, maar voor het magazine Harper's Bazaar trok ze onlangs alle registers open. De zangeres knutselde voor de gelegenheid een flinke voorgevel in elkaar: tijdens de fotoshoot droeg ze een jurk die versierd was met maar liefst vijf (5) borsten.

    "Hoorns zijn echt"
    Tijdens het interview met het Amerikaanse tijdschrift beweert de excentrieke dame dat de hoorns op haar gezicht 100 procent echt zijn: "Het zijn mijn botten, geen protheses. Ze zaten heel mijn leven onder mijn huid, maar ik wachtte het juiste moment af om iedereen te tonen hoe ik er echt uit zie. Mijn hoorns komen tevoorschijn wanneer ik in een creatieve bui ben."

    Of ze ooit aan zich liet sleutelen? "In tegenstelling tot vele van mijn collega's heb ik nooit plastische chirurgie overwogen. Door onder het mes te gaan, promoot je onzekerheid. Ik druk me daarom veel liever op een artistieke manier uit." Bron


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Of ze ooit aan zich liet sleutelen? "In tegenstelling tot vele van mijn collega's heb ik nooit plastische chirurgie overwogen. Door onder het mes te gaan, promoot je onzekerheid. Ik druk me daarom veel liever op een artistieke manier uit."


    Ik dacht dat ze haar neus had veranderd?


    ONLY SEVEN LEFT <3

    T^T zij is mislukt in het leven O.o

    TheBoss schreef:
    Fascinerend..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    In het begin waren haar looks nog wel tof, maar nu slaat het echt alles en is het eerder achterlijk dan fashionable. :\


    your eyes are like stars in the night.

    uhm ja, als ik boos ben worden mijn ogen knalrood ofzo.. --'


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Ruocco schreef:
    W-t-f

    Stubby schreef:
    maar liefst vijf (5) borsten.


    Denken ze soms dat we net zo achterlijk zijn als haar? o_O''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Stubby schreef:
    (...)
    Wat geloof je niet ?


    Die hoorns.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ruocco schreef:
    W-t-f


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    wat zijn hoorns ofzo?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lol :'D


    Olive

    Carcass schreef:
    (...)

    Die hoorns.

    Aah jha ik geloof er eigenlijk ook niet zo in


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Funeral schreef:
    wat zijn hoorns ofzo?



    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    ^ Dat is echt zo fake! Ik bedoel, echt niet dat ze tot uiting komen bij een creatieve bui.

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 12:42 ]


    Olive

    Lady gaga is echt weard, maar ze is mijn idool ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse