• Lady Gaga is niet vies om hier en daar wat bloot te geven, maar voor het magazine Harper's Bazaar trok ze onlangs alle registers open. De zangeres knutselde voor de gelegenheid een flinke voorgevel in elkaar: tijdens de fotoshoot droeg ze een jurk die versierd was met maar liefst vijf (5) borsten.

    "Hoorns zijn echt"
    Tijdens het interview met het Amerikaanse tijdschrift beweert de excentrieke dame dat de hoorns op haar gezicht 100 procent echt zijn: "Het zijn mijn botten, geen protheses. Ze zaten heel mijn leven onder mijn huid, maar ik wachtte het juiste moment af om iedereen te tonen hoe ik er echt uit zie. Mijn hoorns komen tevoorschijn wanneer ik in een creatieve bui ben."

    Of ze ooit aan zich liet sleutelen? "In tegenstelling tot vele van mijn collega's heb ik nooit plastische chirurgie overwogen. Door onder het mes te gaan, promoot je onzekerheid. Ik druk me daarom veel liever op een artistieke manier uit." Bron


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    SpookyAthena schreef:
    (...)

    -plat-
    maar even on-topic: ik ben wel een fan van lady gaga, maar dat verhaal van die hoorns daar twijfel ik een beetje aan...:X


    Shoganai i ne~

    Hahaha, hoe geweldig kan je zijn :')


    Where there is a sea there are pirates...

    als ze ooit voor me zou staan, ging ik gewoon lopen. :3

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 23:38 ]


    Save me from myself.

    Tss..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind nu echt wel dat ze zich begint echt aan te stellen


    Stop wishing, Start doing..

    Hahaha!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    iLol'd.
    Seriously people? Het is Lady Gaga, ze is gewoon vreemd en zal vreemde dingen blijven doen. Laat der toch lekker met der 5 tieten rond wabberen!

    Whaha xd alsof hoorns weten wanneer iemand een creatieve bui heeft -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    wtf, is er iets mis met haar?
    eigenlijk weet ik dat antwoord zelf al:
    JAAAxd


    You just made my day;D

    C18 schreef:
    Fascinerend..


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    aah bha


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Wel lekker makkelijk als ze meer dan 1 kind tegelijk krijgt :'DD


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Omg :')


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Funeral schreef:
    Nou... dat is dus echt fake. Lijkt me een beetje raar dat zij het enige mens ter wereld is die dat heeft.

    Maar er staat er toch bij dat dat fake is!
    tijdens de fotoshoot droeg ze een jurk die versierd was met maar liefst vijf (5) borsten. Duh. x'D

    Maar dat van die hoorns die egt zijn.. Daar twijfel ik ook over.


    Ik wil een tuin vol egels

    oh my oh. Maar ach, het blijft Gaga, het zal pas raar zijn als ze opeens in een spijkerbroek zal gaan lopen,


    Alleen maar tranen van geluk