• yo dude's

    ee zijn de laatste tijd vet veel meetings enzo dus ik vroeg me af naar welk meeting gaan jullie

    20 sep utrecht
    20 sep hengelo
    28 okt Antwerpen

    en er zijn er nog een paar maar daar weet ik de datum niet zo uit me hoofd maar okey naar welk meetings gaan jullie :D

    Je moet naar Antwerpen gaan op 28 oktober die zijn altijd koel.x33


    *He's the one.

    Oee Antwerpe staat er tussen yeah!!! en 6september si er ook een in antwerpen en hasselt en gent en brugge!!! (nog ergens)


    *He's the one.

    Oee Antwerpe staat er tussen yeah!!! en 6september si er ook een in antwerpen en hasselt en gent en brugge!!! (nog ergens)

    okey

    Ik gaa naar Hengelo toe =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ga niet ..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    owh, ik mag wrschijnlijk niet :(
    dan moet ik met de trein naar antwerpe of hasselt ofzow, maar ik mag de trein nog nie pakke zonder ouder, en denk nie da men ma meegaat naat een fanmeeting :P
    nja...spijtig :(


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    owh, ik mag wrschijnlijk niet :(
    dan moet ik met de trein naar antwerpe of hasselt ofzow, maar ik mag de trein nog nie pakke zonder ouder, en denk nie da men ma meegaat naat een fanmeeting :P
    nja...spijtig :(

    dat is jammer

    is morgen een meeting in hasselt?:)
    x


    Everything will be okay in the end. If i'ts not okay, i'ts not the end.

    okey

    IK GA


    NAAR





    geen 1 -.-


    don't Worry...Be gay.

    is morgen een meeting in hasselt?:)
    x


    Joa normaal gezien wel in heel belgië maar hoe het ineen zit weet ik niet!!!


    *He's the one.

    Geen een,, er moet een komen is Emmen of Assen ofzoo dat andere is allemaal te ver weg


    when words fail, music speaks.

    6 september antwerpe.

    Je moet naar Antwerpen gaan op 28 oktober die zijn altijd koel.x33


    Nee morge naar antwerpe,
    dan ben ik er ook =D

    ^^ ik ga naar myn eigen maar daar kotm haast neimaND dus las denk ik mr af x3


    We can only learn to love by loving.