• Echt, waar ik woon, verschrikkelijk!

    We staan in de eh, top tien of zo van de meest criminele steden van Nederland. Ook staat mijn wijk, waar ik woon, in de top 20 meest criminele wijken van Nederland.
    Een jaar geleden of zo is er een jongen doodgestoken op een fietspad, een half jaar geleden is een jongen neergeschoten na het uitgaan, er is een vrouw van 50 toen ze ergens aan het lopen was doodgeslagen, en ik hoor nu weer op ZOETERMEER NIEUWS dat er bij het het promenade plein - dicht bij het stadshart - weer een vrouw dood is aangetroffen, en het is vermoedelijk een misdrijf.
    Gatverdamme, ik haat deze stad!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat snap ik!
    Ik zou het eng vinden om daar te wonen ;x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rocket schreef:
    Dat snap ik!
    Ik zou het eng vinden om daar te wonen ;x

    Ja, ik durf ook echt niet in mijn eentje buiten te fietsen, dus ik wordt altijd gebracht & gehaald. Behalve als ik met een grote groep fiets, mét (betrouwbare) jongens erbij. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    woot dat is ongeveer 40 min van mijn huis rijden :| (wel met de auto)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Rijswijk is ongeveer net zo erg. Er zijn hier voornamelijk heel veel moorden die te maken hebben met afrekeningen en 'familiedrama's' ;x Een paar maanden geleden is er letterlijk aan de andere kant van de straat van mijn huis een man neergeschoten, was ook daarna een hele politieachtervolging en alles, scary as hell..

    Een vriendin van mij woont ook in Zoetermeer en die werkt vaak tot half 1 bij de hockeyclub. Die moet dan dus altijd in het donker, alleen naar huis fietsen, door de meest criminele wijk van Zoetermeer ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik woon er heel vlakbij, maarja.
    Niks aan te doen D;


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Courtesan schreef:
    Rijswijk is ongeveer net zo erg. Er zijn hier voornamelijk heel veel moorden die te maken hebben met afrekeningen en 'familiedrama's' ;x Een paar maanden geleden is er letterlijk aan de andere kant van de straat van mijn huis een man neergeschoten, was ook daarna een hele politieachtervolging en alles, scary as hell..

    Een vriendin van mij woont ook in Zoetermeer en die werkt vaak tot half 1 bij de hockeyclub. Die moet dan dus altijd in het donker, alleen naar huis fietsen, door de meest criminele wijk van Zoetermeer ;x

    Welke wijk moet zij doorheen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Pfft.. Ben ik even blij dat ik in Heerhugowaard woon.. En dan ook nog eens de minst criminele wijk van Hhw..
    Hier zijn hele dure huizen, en het ligt bijna uit Hhw.

    Maar, zijn jullie ook niet van plan om te verhuizen?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Clueless schreef:
    (...)
    Welke wijk moet zij doorheen?



    Geen idee welke precies, in ieder geval één waar ze zich alles behalve veilig voelt ='D Volgens mij was dat van die ene vrouw die doodgeslagen was vlak bij haar huis gebeurd. In ieder geval was er laatst ook iemand doodgegaan vlak bij haar huis ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Rocket schreef:
    Dat snap ik!
    Ik zou het eng vinden om daar te wonen ;x


    Firm believer of all that is magic

    Waar ik woon gebeurt er haast nooit wat, gelukkig.

    Tje life sucks,he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik zou wonen in een crimineel dorp maar...
    oja, er word wel eens iemand vermoord.
    Maar zelf ben ikniet bang ofzo, heel vreemd, nog geen 2 kilometer verderop is in 1 huis 2x iemand vermoord en naast dat huis woonde iemand die "op zeer jonge leeftijd is overleden" dan is er nog iemand anders uit het dorp vermoord een paar maanden geleden door de vriend...
    kinderlokkers zijn er ook een keer in de twee jaar ofzo... toch merk ik er niks van :S
    En er zijn maar zo'n zevenduizend inwoners


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Muhh, kuttig. Mijn ouders zouden al lang verhuisd zijn. Slim dat je voorzichtig bent en altijd met een grote fiets rijdt.


    Olive

    Dat lijkt me echt supereng, dan durf je zelfs niet meer over straat te lopen. o_o

    Mijn dorp geval is ook niet altijd even leuk. Criminaliteit en zo, maar zolang ik er zelf niet te veel last van heb, ga ik gewoon door het donker alleen naar huis...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.