• Echt, waar ik woon, verschrikkelijk!

    We staan in de eh, top tien of zo van de meest criminele steden van Nederland. Ook staat mijn wijk, waar ik woon, in de top 20 meest criminele wijken van Nederland.
    Een jaar geleden of zo is er een jongen doodgestoken op een fietspad, een half jaar geleden is een jongen neergeschoten na het uitgaan, er is een vrouw van 50 toen ze ergens aan het lopen was doodgeslagen, en ik hoor nu weer op ZOETERMEER NIEUWS dat er bij het het promenade plein - dicht bij het stadshart - weer een vrouw dood is aangetroffen, en het is vermoedelijk een misdrijf.
    Gatverdamme, ik haat deze stad!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Volgens mij is het nergens meer veilig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rocket schreef:
    Dat snap ik!
    Ik zou het eng vinden om daar te wonen ;x


    It's going to be difficult, but not impossible.

    nou, Rotterdam heeft nou ook niet egt een goed reputatie als je het mij vraagt, maar ik snap je volledig

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 17:38 ]

    In mijn straat zijn er vijf moorden gepleegd en ik wandel normaal over straat alleen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oh, dat idee is echt eng :/


    As travars

    Oeff eng,, mijn penvriendin woont in zoetermeer :3

    Ik ben blij dat ik dit nu lees, en niet 2 weken geleden voordat ik bij Gaby ging logeren.

    Oké dat klonk gemeen. Ah Shireen, je mag bij mij komen wonen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben voor de eerste keer dat ik in een iniemienie klein dorpje woon (:


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Iwanna schreef:
    Ik ben blij dat ik dit nu lees, en niet 2 weken geleden voordat ik bij Gaby ging logeren.

    Oké dat klonk gemeen. Ah Shireen, je mag bij mij komen wonen

    Lief:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn vader is daar nu. Hij ging nog wel fietsen.
    Dus nu maak je me bang )':


    Felix

    Rocket schreef:
    Dat snap ik!
    Ik zou het eng vinden om daar te wonen ;x


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Rocket schreef:
    Dat snap ik!
    Ik zou het eng vinden om daar te wonen ;x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb niet zo'n last van niet door het donker kunnen fietsen en zo.
    Maar ik woon in Assen en een redelijk goede wijk, voor zover ik weet (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Off-topic: Dan woon je best dicht bij mij x]
    On-topic: Ik zou t ook haten om daar te wonen D; Je voelt je ook niet echt veilig meer dan


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Sorry dat ik het zeg. Maar ik vind dat we hier allemaal een beetje overdrijven. In veel andere landen, en andere steden is het echt veel erger.

    Ik woon nou ook niet in een bepaald 'brave' stad, en al helemaal niet in een goede wijk, aan de overkant zijn pas geleden nog één (of twee, weet ik niet meer), mensen neergeschoten, een meisje van mijn school is neergestoken, etc.
    Dat betekent nog niet dat er iets met mij gaat overkomen, en als dat wel gebeurt, dan gebeurt dat. Er is echt niks wat je daar tegen kan doen.
    In betere wijken gebeuren ook dingen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.