• Ik was laatst op een feestje, en ik had nog een oud telefoonnummer in mijn telefoon staan. Wie, doet er niet toe. En ik vertelde mijn vrienden van die persoon en zo, en dat ik ruzie met haar heb omdat ze mijn neef belazerd heeft. En toen lette ik even niet op, legde mijn telefoon op tafel, en had gewoon niet meer door dat ik 'm niet in mijn zak had zitten.. ik weet het, heel dom. En toen achteraf bleek dat mijn vrienden die persoon de héle tijd hebben liggen bellen, en 's nachts ging mijn telefoon de héle tijd, was die persoon terug aan het bellen. En ik dacht er niet meer aan, en ik dacht dat gaat wel over. En toen keek ik net op haar hyves, staat in haar WWW: 'Bel 06........ deze vrouw/man hijgt, dus als je zin hebt, bel dat nummer.'
    Terwijl dat mijn nummer is. En ik ga echt niet tegen die persoon zeggen dat dat nummer van mij is, want ik heb ruzie met haar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Muuhh, wat een rotsituatie. Gewoon niet opnemen en in het vervolg je gsm altijd in je zakken houden!


    Olive

    hmm, zeg gewoon dat het een misverstand was enzo.


    Believe in yourself, change the world.

    Authors schreef:
    Muuhh, wat een rotsituatie. Gewoon niet opnemen en in het vervolg je gsm altijd in je zakken houden!

    Ja, maar nu staat mijn telefoonnummer in die persoon zijn WWW. dus iedereen kan me bellen..:S


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Idd wat een rotsituatie =O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    kan je zoiets niet melden ofzow aan hyves?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    OMYJBIEBER schreef:
    (...)
    Ja, maar nu staat mijn telefoonnummer in die persoon zijn WWW. dus iedereen kan me bellen..:S


    Tja, veel kun je er niet aan doen, gewoon negeren... Of het tegen haar zeggen?


    Olive

    kan je zo'n dingen niet melden ofzo ?


    everybody needs a song.

    Normaal gezien zou je zoiets toch echt wel kunnen melden via Hyves. Dat lijkt me de enige oplossing buiten niet opnemen. :x


    Let the Night embrace you

    Nimf schreef:
    Normaal gezien zou je zoiets toch echt wel kunnen melden via Hyves. Dat lijkt me de enige oplossing buiten niet opnemen. :x


    "Ignite, my love. Ignite."

    Weet iemand misschien waar ik dat kan melden..?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    - - - someone?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    aub help!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Je kan haar zeggen dat je aan het zakbellen was; via je broekzak dat je het zelf niet door hebt.


    o

    OMYJBIEBER schreef:
    aub help!

    Sry weet er niets van. Anders zou ik je zeker geholpen willen hebben. Want het is best een rotte situatie.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    American schreef:
    Je kan haar zeggen dat je aan het zakbellen was; via je broekzak dat je het zelf niet door hebt.

    Hun hadden de héle tijd gebeld, dat valt op.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.