• Ik was laatst op een feestje, en ik had nog een oud telefoonnummer in mijn telefoon staan. Wie, doet er niet toe. En ik vertelde mijn vrienden van die persoon en zo, en dat ik ruzie met haar heb omdat ze mijn neef belazerd heeft. En toen lette ik even niet op, legde mijn telefoon op tafel, en had gewoon niet meer door dat ik 'm niet in mijn zak had zitten.. ik weet het, heel dom. En toen achteraf bleek dat mijn vrienden die persoon de héle tijd hebben liggen bellen, en 's nachts ging mijn telefoon de héle tijd, was die persoon terug aan het bellen. En ik dacht er niet meer aan, en ik dacht dat gaat wel over. En toen keek ik net op haar hyves, staat in haar WWW: 'Bel 06........ deze vrouw/man hijgt, dus als je zin hebt, bel dat nummer.'
    Terwijl dat mijn nummer is. En ik ga echt niet tegen die persoon zeggen dat dat nummer van mij is, want ik heb ruzie met haar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Geef haar aan op hyves. (:


    Smile and live.

    Nimf schreef:
    Normaal gezien zou je zoiets toch echt wel kunnen melden via Hyves. Dat lijkt me de enige oplossing buiten niet opnemen. :x


    I love you Irem

    Casuelle schreef:
    Geef haar aan op hyves. (:

    Bij Dit is niet Ok? Gaat dan mijn nummer uit haar WWW?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.