• Endure, Suusijsje en Dumbledore hebben dit RPG topic bedacht. Bedankt Endure voor het verhaal! _O_

    Het verhaal

    Ze noemen ons uitschot, lastpakken, probleemkinderen of nog erger; Moeilijk opvoedbare kinderen. Hoezo dat nou weer? We doen graag ons eigen ding en hebben onze eigen manier van leven, denken en onze creativiteit uiten. Is dat zo problematisch? Dat we niet alles doen wat ons opgelegd wordt? Wij noemen dat leven.

    Helaas kijken buitenstaanders er anders tegen aan en raad eens waar we nu zitten, een gesloten inrichting, een huis vol jongvolwassenen en tieners. Ze zijn hier strikt en je verdrinkt haast in de regels, mocht je jezelf daaruit proberen te redden gooien ze je weer in het diepe. Dan mag je hun klusjes doen, de afwas, schoonmaken, koken. Zij horen toch voor ons te zorgen? Ach, wie luistert er nou naar ons, de mensen die worden uitgekotst door de maatschappij.


    De personages
    Jongeren voor de richting.
    Endure als Caithlin Alice Wood > komt later
    Noatje als James Lion
    Dumbledore als Bonnie Savarin
    Suusijsje als Alexis Levine
    Rws als Adilah Mariëlle de Boer
    Dumbledore als Mitchell Grice
    Bear als Kate en peter Forestfield
    Vluuv
    TheBoss

    Voorbeeld redenen
    anorexia, woedeaanvallen, schizofrenie of gewoon onhandelbaar in het huis


    Informatie
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Innerlijk:
    Waarom je daar zit:
    Eventueel extra:

    Voorbeeldje
    Thomas
    Ik liep naar de deur, terwijl ik wist dat ik daar mijn uitweg niet zou vinden. Naast mij staat Sophie. Ze kijkt me aan zonder iets te zeggen.


    Kom maar op! :9~

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:48 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alexis.

    Zodra ik toestemming krijg, loop ik naar binnen en ga op de zwarte stoel zitten. Gelijk trek ik mijn knieën op en leg mijn armen eromheen, zo zit ik het liefst. "Nog problemen gehad?" vraagt hij. Ik knik. 'Met Bonnie, alweer. Ze zei dat ik slap was en nam alles gewoon over toen ik Cole wilde helpen. Waarom haat ze mij?' vraag ik. Het idee dat iemand me niet mag, maakt me overstuur. Ik wil dat iedereen me aardig vindt, iedereen. Wat heb ik gedaan dat ik dit van Bonnie verdiende? Ach, ik was nu tenminste bij James en dat nam al veel van mijn problemen weg.


    everything, in time

    Evne mijna bbo bij dezeopheffen en ik stuur Caithlin er wel heet zodra ik terug ben uti Engeland (:
    Als er nieuwe topcis geopend zijn dan al kan iemand me die dan PB'en?
    Bedankt en doeidoei <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bonnie

    Nonchalant loop ik rond. Ik weet niet wat het is, maar ik voel me vandaag zo zelfzekerd, zo goed. Misschien is het omdat ik Alexis zich haar ware aard heb laten zien, of de nieuwe jongen die ik zijn leven hier zuur ga maken. Ben ik een pestkop, een hater en vervelend kind? Nee, ik zoek gewoon afleiding in de vorm van constante wraak. Meer niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yo veel plezier! En moge het je overleven!


    No growth of the heart is ever a waste

    Endure schreef:
    Evne mijna bbo bij dezeopheffen en ik stuur Caithlin er wel heet zodra ik terug ben uti Engeland (:
    Als er nieuwe topcis geopend zijn dan al kan iemand me die dan PB'en?
    Bedankt en doeidoei <3


    Doe ik wel. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Even eten! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Smakelijk!

    En Simone, nogmaals veel plezier. En zoals Samantha al zegt: We hopen je levend terug te krijgen!:"D


    everything, in time

    Haha, don't worry :'D Komt goed. (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    james lion


    'Met Bonnie, alweer. Ze zei dat ik slap was en nam alles gewoon over toen ik Cole wilde helpen. Waarom haat ze mij?' vraag alex. ´niemad haat je alex´ zeg ik rustig. ´zo moet je niet denken.´ zeg ik. ´wat gebeurde er precies?´ vraag ik. natuurlijk bonnie weer hoe kan het ook anders. bonnie moet maar goed gaan opassen anders heeft dat nare gevolgen denk ik.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alexis.

    James zie ik echt als mijn vader-figuur. Hij luistert naar me, dat deed mijn vader nooit. 'Ze haat me wel. Ik wilde die nieuwe gewoon helpen, Cole, maar ik kreeg de koffers niet opgetild en Bonnie wel. Toen nam ze gewoon alle aandacht over en zei dat ze mijn hulp niet nodig had. Maar ik hielp eerst, het was me heus wel gelukt, als ik meer tijd had gekregen.' Nu ik hier mijn verhaal doe, voel ik me ergens wel een aanstelster. Maar ik heb gewoon genoeg van Bonnie, het lijkt wel alsof ze altijd mij moet hebben. 'Kunnen we Bonnie niet vermoorden?' zeg ik en ik leun iets meer naar James toe en bijt op mijn lip, terwijl mijn ogen beginnen te glunderen bij het idee alleen al.


    everything, in time

    james lion

    'Ze haat me wel. Ik wilde die nieuwe gewoon helpen, Cole, maar ik kreeg de koffers niet opgetild en Bonnie wel. Toen nam ze gewoon alle aandacht over en zei dat ze mijn hulp niet nodig had. Maar ik hielp eerst, het was me heus wel gelukt, als ik meer tijd had gekregen.'zegt alex.
    'Kunnen we Bonnie niet vermoorden?' zeg ze. alex krijgt een rare glans over haar ogen. ´alexis lavine!´ zeg ik boos. ik zie dat ze schrikt. ´niemand word hier vermoord dame´ zeg ik nu nog bozer. ´begrepen` zeg ik vragend maar dwingend.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 18:05 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cole Smith - Narcistische Drugsverslaafde Filmster
    Ik begin mijn kleren in de kleine kast te leggen en sluit de deur van de kamer. Als ik klaar ben loop ik naar het raam en pak een sigaret. Ik open het raam en leun naar buiten. Met mijn aansteker steek ik de sigaret en ik neem hem tussen mijn vingers. De eerste hijs brengt meteen verlichting en ik voel de stress van me afglijden.

    Alaska Green - Anorexia Patiënte met Pleinvrees
    Opgelucht haal ik adem en snel ren ik langs AJ naar de meisjes WC. Ik smijt een deur open en val op mijn knieën. Ik steek een vinger in mijn mond, en voel al snel het braaksel omhoog komen. Opgelucht kots ik alles uit wat er nog in mijn maag zat. Als ik echt niet meer kan sta ik op. Ik loop naar de wasbak en was mijn handen zorgvuldig. De spiegel aan de muur is confronterend. Mijn gezicht is betraand, en het vet op mijn armen blubbert als ik ze beweeg. Ik veeg mijn tranen weg en bijt hard op mijn lip. Het doet pijn, maar het maakt mijn hoofd leeg. Ik bijt harder, maar zorg dat mijn lip niet gaat bloeden. Dan gaat James weer vragen stellen. Ik veeg nog een keer mijn tranen weg en loop dan de WC uit, terug naar mijn kamer. Als ik de kamer binnenkom zie ik AJ voor het raam staan, met mijn broek in haar handen. Ik slik. Shit, als ze mijn maat ziet weet ze dat ik echt heel dik ben. Ik voel de tranen weer terugkomen, maar slik ze snel weg.

    Alexis.

    Ik schrik me zo'n beetje dood als hij mijn naam zo boos uitspreekt en schiet terug in mijn stoel. Oh nee, nu is James boos op me. Een angstig gevoel bekruipt me en ik ben boos op mezelf. Ik knik als hij vraagt of ik het begrepen heeft. 'Maar, James, als ik Bonnie niet vermoord zal zij mij vroeg of laat vermoorden!' Geen idee of Bonnie dat echt doet, ze vecht wel graag, maar ze zal toch niet echt iemand vermoorden? Ik wil gewoon dat James niet meer boos op me is.


    everything, in time

    Mitchell
    Met de telefoon van de inrichting in mijn hand, klop ik aan bij James. ''James, eh telefoon voor je!'' zeg ik voorzichtig. Ik kijk even naar de telefoon, geen idee wie die vrouw aan de andere kant van de lijn is. Als hij open doet, zie ik natuurlijk Alex zitten. Weer krijg ik dat foute gevoel, zo vies!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    james lion
    'Maar, James, als ik Bonnie niet vermoord zal zij mij vroeg of laat vermoorden!' zegt ze beteuterd. 'en nu ben ik er klaar mee alex' zeg ik nog steeds boos. ik kook vanbinnen alex is een supermeid maar nu gaat ze toch echt te ver. 'als iemand de neiging heeft om iemand te vermoorden hebben wij dat wel door, en nu wegwezen' zeg ik iets minder boos.

    volgende klant (nerd)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."