• Edit: Voorlopig kies ik voor dit deel van het verhaal foto 1. Foto 2 wordt waarschijnlijk op een later punt alsnog gebruikt. De stemmen liggen gewoon te dicht bij elkaar. :')

    Welke van de twee is mooier?


    [Klein meisje moet gedwongen 'groot' worden, vandaar de grote maat.]

    of


    [Lost, sold, ditched ...]


    1 - |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |

    2 - |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 23:25 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    allebij kan wel. maar de achtergrond verpest de foto's een beetje. ik zou iets eleganters doen omdat hij tog wel geld heeft en niet op een dak. of het moet later echt wat met het verhaal te maken hebben. ik vind foto 1 persoonlijk mooier


    yes i'm dumb! okay? now move on.

    2.(A)


    DATTEBAYO!

    de 1e is geweldig!


    meliha is mijn schatjealleskapottestofzuiger1D&voetballerverkrachter

    eerste!


    Are you questioning my badassness? ~Puck, glee

    Minajx schreef:
    allebij kan wel. maar de achtergrond verpest de foto's een beetje. ik zou iets eleganters doen omdat hij tog wel geld heeft en niet op een dak. of het moet later echt wat met het verhaal te maken hebben. ik vind foto 1 persoonlijk mooier


    Het gaat om haar, niet alleen hem. ;)
    En wie weet ... Daar verklap ik niks over. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    zonder twijfels : 2 de.


    -

    eerste!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hoe kan je op die schoenen lopen? ö


    Big girls cry when their hearts are breaking

    2


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Dumbledore schreef:
    Hoe kan je op die schoenen lopen? ö


    Makkelijk. ;D
    Zo hoog zijn ze niet eens als je ze daadwerkelijk aan hebt, omdat je een hoog plateau hebt. Die balletschoenen zijn erger hoor! :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    2


    When love is not madness, it is not love

    De eerste denk ik, maar vind de schoenen zelf niet helemaal fantastisch.

    suc6!

    Sadistic schreef:
    (...)

    Makkelijk. ;D
    Zo hoog zijn ze niet eens als je ze daadwerkelijk aan hebt, omdat je een hoog plateau hebt. Die balletschoenen zijn erger hoor! :P


    Moet je vooral tegen mij zeggen. Sanne = mevrouw-niet-in-staat-om-op-hakken-te-kunnen-lopen-hoe-laag-ze-ook-zijn. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    eerste

    De eerste!


    He asked me for my number. I said 'number one'