• Edit: Voorlopig kies ik voor dit deel van het verhaal foto 1. Foto 2 wordt waarschijnlijk op een later punt alsnog gebruikt. De stemmen liggen gewoon te dicht bij elkaar. :')

    Welke van de twee is mooier?


    [Klein meisje moet gedwongen 'groot' worden, vandaar de grote maat.]

    of


    [Lost, sold, ditched ...]


    1 - |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |

    2 - |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 23:25 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Twee is te .. hoe zeg je dat? Simpel, eenvoudig. Ik vind één veel leuker. Mijn aandacht trok gelijk die foto.


    We accept the love we think we deserve.

    Eén, want de schoenen zijn veel mooier met een paar benen eraan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eerste ;D


    Be true to yourself. Don't lie to anyone else.

    Ik vind de eerste dan beter.

    Oké, nu gaat het bijna gelijk op. ö
    Ik durf nog steeds niets te kiezen zolang jullie blijven stemmen, dus ik wacht af tot het ophoud of het topic vol is. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    2e! Die lege schoenen staan net iets "enger, vager" meer het gevoel van verloren, of verkocht! (cool)
    Hele mooie foto's by the way! (H)


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    nr twee

    k vind de tweede echt t leukste

    eigenlijk vind ik geen van beide goed bij het verhaal passen, maar als ik echt moest kiezen ging het om 1


    Love is everything you need

    Exorcist schreef:
    Eén, want de schoenen zijn veel mooier met een paar benen eraan.



    Sanguine schreef:
    2e! Die lege schoenen staan net iets "enger, vager" meer het gevoel van verloren, of verkocht! (cool)
    Hele mooie foto's by the way! (H)



    Vinden jullie het heel raar dat ik hier om moest lachen, toen ik dit achter elkaar las? :'D
    [En bedankt!]

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 19:44 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind de 2de mooier (H)


    Don´t be shy, be happy!

    Wow, echt supermooie foto's. En ik vind 2 het mooiste

    1 gaat nog winnen straks XD t gaat gelijk op joh o.o

    1 :')


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    2