• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:25 ]

    de enige operatie die ik ooit had was om 3 tanden te laten trekken onder narcose - eigen pyama, wel ondergoed, ofcourse...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    ik zou het niet weten, sry maar denk gwn dat je niet te veel moet bewegen in je slaap allez je weet dat niet ma ja ja ik weet niet, sry

    Dit kan je toch aan de dokter vragen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Sorry, i have no idea. Good luck (flower)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sorry, geen idee.
    Maar beterschap!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hoe kan je typen

    Mijn vriendin werd ook geopereerd en die mocht haar ondergoed aanhouden

    succes! Xx


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    Hoe kan je typen

    Mijn vriendin werd ook geopereerd en die mocht haar ondergoed aanhouden

    succes! Xx

    ah oke thnx!
    met 1 vinger btw

    Ik ben geopereerd aan mijn enkel. Ik kreeg een ruggenprik, en ook zo'n 'jurk.' Je krijgt ook een soort van infuus in je hand, waar bij mij wat ingespoten werd zodat ik rustiger werd. Ik kreeg ook nog een pil, waarvan ik beetje zou gaan slapen. Ik ben ook in slaap gevallen, en heb niks gevoeld, want dankzij die ruggenprik was ik vanaf mijn buik gevoelloos. Ik kon mijn been niet meer optillen, en viel in slaap. Na een uurtje was ik weer wakker (: Stelt niks voor! Ik was echt verschrikkelijk bang, maar het is heel erg meegevallen. Succes morgen!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ben 2x geopereerd geweest

    1x aan mn oren - kan ik me niks van herinneren zat in groep 4, ik weet alleen dat ik blijkbaar niet tegen narcose kan -moet na de operatie dan om de paar minuten overgeven-
    1x in mn mond -> verdoving ->-vorig jaar- en daar heb ik wel veel last van gehad

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 19:02 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik had ook mijn linkerpols eens gebroken. 's Nachts bij het slapen hield in hem in mijn kussensloop. Als ik wakker werd voelde ik het gips en dacht ik echt van: "Huh, wat zit er om mijn arm?"
    Het deed geen pijn, het jeukt alleen af en toe. Het doet wel zeer als je teveel beweegt en zo, maar da's logisch.
    En bij mijn operatie (niet van mijn pols, maargoed) mocht ik mijn onderbroek aanhouden maar mijn bh moest uit omdat ik van die rare plakkers op mijn borst moest of zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Ik had ook mijn linkerpols eens gebroken. 's Nachts bij het slapen hield in hem in mijn kussensloop. Als ik wakker werd voelde ik het gips en dacht ik echt van: "Huh, wat zit er om mijn arm?"
    Het deed geen pijn, het jeukt alleen af en toe. Het doet wel zeer als je teveel beweegt en zo, maar da's logisch.
    En bij mijn operatie (niet van mijn pols, maargoed) mocht ik mijn onderbroek aanhouden maar mijn bh moest uit omdat ik van die rare plakkers op mijn borst moest of zo.

    welke operatie was dat dan als ik vragen mag?

    OMYJBIEBER schreef:
    Ik ben geopereerd aan mijn enkel. Ik kreeg een ruggenprik, en ook zo'n 'jurk.' Je krijgt ook een soort van infuus in je hand, waar bij mij wat ingespoten werd zodat ik rustiger werd. Ik kreeg ook nog een pil, waarvan ik beetje zou gaan slapen. Ik ben ook in slaap gevallen, en heb niks gevoeld, want dankzij die ruggenprik was ik vanaf mijn buik gevoelloos. Ik kon mijn been niet meer optillen, en viel in slaap. Na een uurtje was ik weer wakker (: Stelt niks voor! Ik was echt verschrikkelijk bang, maar het is heel erg meegevallen. Succes morgen!

    dankjewel, ik hoop dat het idd meevalt!

    Celestial schreef:
    (...)
    welke operatie was dat dan als ik vragen mag?


    Keel & neus amandelen eruit. Dat was, drie of vier jaar geleden of zo. Maarja, ik weet niet of bij pols dan weer anders is, met plakkers en zo. Maar ja, het komt vast wel goed :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je mag alleen je onderbroek onder dat jurkje aanhouden, en toen ik wakker werd uit narcose had ik ook geen onderbroek meer aan. --'


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Je mag alleen je onderbroek onder dat jurkje aanhouden, en toen ik wakker werd uit narcose had ik ook geen onderbroek meer aan. --'

    vaag 0.0