• A Cursed school...

    Heatherwood Boarding School lijkt een gewone kostschool, maar het is allesbehalve gewoon. De kostschool is vervloekt. Er zitten demonen in de school, die zich voordoen als leerlingen. Maar, niet alle hoop is vervlogen, want er zijn de zogenaamde 'redders'. Dat zijn vijf meisjes en vijf jongens met magie. Zij kunnen de demonen bestrijden, maar dat is wel erg lastig.
    De demonen zijn namelijk sterker en duisterder dan men denkt...
    Zal er de redders lukken om de vloek te verbreken?


    'She is a demon!'


    Wat kan je spelen?
    Leraren: Je kunt een docent spelen. Die docent kan ook een demon zijn.
    Demon: Je zal het zo goed mogelijk proberen te verborgen te houden. Dat betekend niet dat je niet soms even een duister moment hebt...
    Redder: Jij bent één van de toen uitverkorenen om de vloek te verbreken. Maar haast je, want de demonen zijn bezig...
    Normale leerling: Jij bent een normale leerling. Misschien help je de redders, misschien heb jij wel magische objecten in jouw bezit, die de sleutel tot de redding zijn...

    Regels:

    Schoolregels:
    X. Het uniform dient elke dag gedragen te worden, maar niet in het weekend.
    X. Je mag niet het schoolterrein af zonder toestemming.
    X. Je moet kiezen tussen de activiteiten Paardrijden, lacrosse, hockey, turnen, voetbal en basketbal.
    X. Heb je een eigen paard? Die mag staan in de manege en het weiland
    X. Je mag na school elke dag in het zwembad
    X. Je respecteert je kamergenoot/kamergenote als je die hebt.
    De kamers voor de jongens en de kamers voor de meisjes.

    RPG regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Minstens honderd woorden per post.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:



    Rollen:

    Leraren:
    Demonen
    Meisjes:
    Jo Wierda/ JoSnape
    Lila Wynter/Westwick
    Avis Cuckoo/ Holly

    Jongens:
    Redders
    Meisjes:
    Raven Black/ _Lost_
    Callista Middlemans/ Trishanakru
    "Iratus" Eaves/ Unbredictable

    Jongens:
    Puck Robin Hale/ Holly
    Normale leerlingen
    Meisjes:

    Jongens:
    Jason Dean/ Szczvr


    FC:

    Phoebe Tonkin
    Robbie Kay
    Emilia Clarke
    Kristine Froseth
    Julien Sabaud
    Alycia Debnam-Carey
    [/b]


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Normale leerling/ Redder/ Demon/ Docent:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    'We need to stop them before they destroy everything!'



    'This is going to be war.'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 18:40 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Dit klinkt wel cool, mag ik een vrouwelijke demon?


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Dit klinkt wel cool, mag ik een vrouwelijke demon?

    Tuurlijk (krul)


    Never grow up, it's a trap.

    Mag ik een mannelijke normale student? (:


    This ain't no place for no better man.

    Szczur schreef:
    Mag ik een mannelijke normale student? (:

    Ja hoor


    Never grow up, it's a trap.

    Kan ik een vrouwelijke redder reserveren?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    UnpredictabIe schreef:
    Kan ik een vrouwelijke redder reserveren?


    Ja, tuurlijk (Y)


    Never grow up, it's a trap.

    Mag ik een vrouwelijke demon reserveren?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik zou ook graag een vrouwelijke demon willen ^^
    Als ik meer persoontjes mag, ook graag een makkelijke redder, zo niet alleen een demon


    obsessive rage

    JoSnape schreef:
    Mag ik een vrouwelijke demon reserveren?


    Of course ;)


    Never grow up, it's a trap.

    HoIIy schreef:
    Ik zou ook graag een vrouwelijke demon willen ^^
    Als ik meer persoontjes mag, ook graag een makkelijke redder, zo niet alleen een demon

    Mag! Ik zet ff iedereen erbij.


    Never grow up, it's a trap.

    A V I S      C U C K O O
    ,,Sometimes is understanding yourself like trying to fix a Rubik's cube when you're colorblind: Don't even try it!''
    D      e      m      o      n



    ,,'Phoebe this, Phoebe that.' How many times I have to tell you that my name is Avis?!''

          N A A M     
    Naam Haar echte naam is Phoebe April. Toen ze er achter kwam wie ze werkelijk was, heeft ze dit veranderd naar Parva Avis, op school Avis Cuckoo. (Haar bijnaam op school is ook wel "Little Satan" gezien ze zo sadistisch is, en bij anderen "Little Bird")
    Betekenis Phoebe April zou "Pure" of "Verlichte April" hebben betekent. Dat vond ze niet passen, dus haar nieuwe naam, "Parva Avis", betekent "Kleine Vogel". Dit is omdat ze vaak "Little Bird" werd genoemd. Op school gebruikt ze "Avis Cuckoo", Cuckoo staat voor Avis' interesse in de tijd, en is ook naar de verwijzing dat ze is verwisseld met een mensenbaby is, wat ook de vogel koekoek met hun eieren doen.
    Afkomst Avis' namen, behalve Parva Avis, zijn Engels. De andere is Latijn. Avis zelf, is half Noors, half Schots, of zo ziet ze eruit en zo klinkt ze. Ze heeft dan ook best een accent.


          L E E F T I J D     
    Leeftijd Avis verjaart iets langzamer dan mensen, maar is voor een demon nog steeds vrij jong. Ze ziet eruit als een zestienjarige, en voelt zich ook nog zo.
    Sterrenbeeld Tweelingen, wat bij Avis' veranderlijke karakter past.
    Geboortedatum 7 juni 1979. (In werkelijkheid zou ze dus al zo'n 30 jaar zijn, Avis verjaart maar half zo snel als mensen)


          R E L A T I E S     
    Familie Haar biologische ouders kent Avis niet. Wel had ze twee moeders, Janette en Lucy, die ze nog constant opzoekt in het geheim. (Of eigenlijk, waar ze soms stiekem door het raam kijkt om te zien of het goed gaat) Ze heeft geen broers of zussen. Aan de rest van haar familie besteedt ze geen moeite, gezien ze ze of niet kent, of ze er niet echt voor haar waren.
    Vrienden Wilde Iratus nou? En zo ja, meer people?
    Liefde Avis is nog nooit verliefd geweest en ook niet van plan te worden. Ze vindt liefde eigenlijk maar stom en doet alsof ze moet kokhalzen als ze het woord zelfs maar hoort.


          V E R L E D E N     
    Verleden Avis is als baby verwisseld met een gewone mensenbaby, en weet dus niet wie haar biologische ouders zijn, al dacht ze een lange tijd van wel. Haar ouders waren echter sowieso al niet zo normaal voor die tijd - het waren namelijk twee vrouwen. (Als je je afvraagt hoe dat kan, één van die vrouwen viel op zowel mannen als vrouwen en had een baby aan een one night stand overgehouden, sorry voor de ingewikkeldheid ;D)
    Op school vonden kinderen dit vaak raar en pestten haar er zelfs soms om, al kon ze er niks aan doen. Door die pestperiode, begonnen er vreemde dingen te gebeuren. Dingen bewogen zonder dat iemand ze aanraakte als Avis in de buurt was, lampen gingen aan en uit, en op een dag vloog er zelfs een jongen de boom in en viel er weer uit toen hij Avis aan het uitschelden was. Eigenlijk loste dit niks op: Het werd juist erger en ze werd uitgescholden voor heks. Hierdoor kwam ze er wel achter dat ze een demon was door een andere demon die dit zag, die haar heeft geholpen met het beest in haar om te gaan. Sinds dien zwerft ze maar een beetje rond, soms met anderen zoals zij, maar vaak ook zonder. Tot ze besloot toch weer naar een school te gaan, wat Heatherwood Bording School werd. Dit was puur omdat er meer demonen zaten.



    ,,I see the doors that I can't open,
    Adding locks from time to time.
    When it opens something blocks me, and I'm asking myself      w h y ?
    ''
          I N N E R L I J K     
    Positieve eigenschappen
          Energiek
          Slim
          Moedig
          Charmant
          Fantasierijk
          Filosofisch
    Negatieve eigenschappen
          Sadistisch
          Bang om te falen
          Brutaal
          Wispelturig
          Roekeloos
          Problemenmaker
          Sarcastisch

    Avis heeft eigenlijk twee kanten: De eerste is een sarcastisch, sluw, roekeloos meisje dat altijd op zoek is naar problemen en anderen graag pijn doet. Ze kan best als een bitch of een pestkop overkomen, maar dit is ze niet honderd procent, ook niet naar anderen. Er komt ook vaak een charmant, filosofisch meisje met enorme faalangst naar boven. Daarbij, is Avis extreem druk. Niet altijd, maar stil zitten vindt ze niet zo leuk en ook dingen voor zichzelf houden vindt ze onzin. Doordat ze zo sadistisch en brutaal kan zijn, wordt ze ook wel eens "Little Satan" genoemd, "Little" komt vooral omdat ze ook nogal klein is. Avis zoekt problemen op. Gewoon, altijd. Om wat te doen te hebben.

          U I T E R L I J K     
    FC: Kristine Froseth
    Gezicht Avis heeft een lief, onschuldig uitziend gezichtje, wat maar half bij de persoon die erachter huist past. Ze heeft een redelijk bleke huid, in de zomer een paar lichte sproetjes bij haar redelijk kleine "pixie" achtige wipneus. Haar gezicht heeft de vorm van een hartje, zacht, en alleen haar jukbeenderen zien er wat scherper uit dan de rest. Ze heeft grijsblauwe, amandelvormige kijkers die iets ondeugender zijn dan de rest van haar gezicht. In sommig licht lijken deze ogen die omringd zijn door lange, donkere wimpers een stuk donkerder, en als Avis compleet de controle verliest worden ze helemaal zwart, ook het wit. Haar rozerode lippen grijnzen vaak en onthullen hiermee vrij rechte, redelijk witte tanden die toch scherper zijn dan je zou verwachten.
    Haren Sommige mensen hebben normaal haar, maar dat van Avis is vervelend dik, en al staat dit wel mooi en gezond, het duurt wel vrij lang voordat het goed zit. Ook wordt het redelijk snel vet en moet ze het vaak wassen, dit doet ze wel vaak genoeg. Het is donkerblond of erg lichtbruin, en redelijk stijl. Als Avis net wakker wordt kan er wat slag in zitten, en als ze de avond ervoor gedoucht heeft zit die slag er heel de dag in. Haar scheiding zit redelijk in het midden, ze draagt haar lokken die tot net over haar schouders reiken het liefste los, al zal je haar heel soms wel met een vlecht of een hoge staart in vinden, als ze iets moet doen waar haar haren in de weg zouden kunnen zitten.
    Lichaam Avis is klein. Gewoon, geen op of omwegen, ze is toch wel een halve kop kleiner dan haar leeftijdsgenootjes, en bij jongens die al een groeispurt gehad hebben is ze al helemaal een kabouter. Oké, nee, dat valt mee, maar frustrerend is haar lengte wel. Ze is ook niet heel erg stevig gebouwd, sterker nog, ze is rank, als de pixie waar ze sowieso al op lijkt. Ze is niet ongezond dun, gewoon slank, waar ze op zich wel tevreden mee is. Avis is dan weer wel lenig, en vrij snel, ze kan zichzelf wel makkelijk optrekken aan bijvoorbeeld een touw wat betekent dat ze wel kracht in haar armen (en benen) heeft.


          E X T R A     
    Lievelingskleur Gifgroen, steenrood en leisteen blauw. Gifgroen gezien het een koele, mysterieuze kleur is die haar aanspreekt. Steenrood omdat het overwint, en Avis wil ook graag overwinnen. Leisteen blauw omdat het een iets rustiger is, maar wel meerdere betekenissen kan hebben, datzelfde blauw kan bijvoorbeeld voor ijskoud staan.
    Muziek Halsey, Panic! At the Disco, Lana del Rey, Susanne Vega en The The. De laatste twee zijn iets ouder, maar die komen ook uit haar eigen tijd.
    Angsten Ten eerste heeft Avis echt enorme faalangst. Op een schaal van 1 tot 10, zou zij een 10 scoren erop. Ze kan helemaal dichtklappen of zelfs boos worden als het niet in één keer lukt en het maar helemaal niet doen, ze merkt niet dat ze het heeft, maar haar cijfers onder andere wel. (Ze is hiervoor al naar de psycholoog geweest, maar heeft dit halverwege opgegeven) Ook heeft ze lichte bindingsangst, gezien ze weet dat ze een duister wezen is, en soms gewoon doodt wanneer ze controle verliest. Sommige vrienden laat ze wel toe. Dan heeft Avis ook nog claustrofobie en houdt niet van kleine, donkere ruimtes, omdat iemand het vroeger ooit grappig vond haar in een kluisje op te sluiten. Gewoon donker vindt ze wel prima.
    Activiteit Turnen.
    Krachten Met haar gedachten kan Avis dingen bewegen. Hier hoort ook mensen laten stikken en bijvoorbeeld een hart in haar hand laten verschijnen bij, jammer genoeg.












    -Even snel mijn lay-out dumpen en later invullen-
    Haar faceclaim wordt trouwens Kristine Froseth Nee hoor Jo ik gebruik totaal niet deels hetzelfde karakter als in onze POTC hoor

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 18:53 ]


    obsessive rage

    Mag ik een mannelijke demon en een vrouwelijke redder?

    Fancy Ava ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    JoSnape schreef:
    Mag ik een vrouwelijke demon reserveren?


    Yass! Wordt het Jo nummer Zoveel? Want, zo ja, dan neem ik Iratus nummer... 4, geloof ik.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    UnpredictabIe schreef:
    Fancy Ava ^^


    Yush

    Als jij weer een Iratus maakt, wil ik jou als vriend hoor ;-; Anders maak ik mijn zoveelste loner (En Avis nummer 3) en dat is niet de bedoeling
    Jo wil ik ook als vriend claimen maar dat kan ook weer iemand met bindingsangst dingetje worden als ik jou zo ken dus tja
    Hoeft niet ik ben melig dus ik roep random dingen hehe


    obsessive rage