• Ik heb een idee bedacht omdat ik het kudo systeem niet helemaal eerlijk vindt. Het zijn meestal dezelfde story's die in de top staan en er zijn een heleboel verhalen die goed of leuk zijn, maar die staan nooit in de top. Daarom heb ik een idee bedacht om te zorgen dat iedereen een eerlijke kans krijgt

    Dit is het idee
    Stel een stuk of 5 tot 10 mensen aan die actief op Quizlet zijn. Die mensen kunnen dan op zoek naar goede story's. Ze kunnen zelf op zoek gaan, maar mensen mogen ook hun verhaal aanbieden. Die mensen kunnen dan die story's in de top zetten zeg maar. Om het kudosysteem nog een beetje in tact te houden kan je wel kudo's geven, maar alleen aan de verhalen die in de top staan. Je kan ook instellen dat een story maar 1 keer per twee weken of 1 keer per maand in de top mag staan.
    Zo krijgt iedereen een eerlijke kans.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Maar niet iedereen gaat zijn verhaal aanbevelen denk ik (';
    Maar best een goed idee eigelijk ^-^


    Me so good.

    Ik vind vooral dat 'één x in de 2 weken in de top5' een goed idee. Maar de rest ben ik ook wel voor.


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    Ik vind vooral dat 'één x in de 2 weken in de top5' een goed idee. Maar de rest ben ik ook wel voor.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik vind het wel goed als een story maar één dag per week in de top mag staan. Maar verder vind ik het niet zo'n goed idee, en vind het eigenlijk ook nog oneerlijker.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik vind het best een goed idee,
    al snap ik al die ophef om die kudo's niet helemaal.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Dat klinkt best wel goed. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jiles schreef:
    Ik vind het best een goed idee,
    al snap ik al die ophef om die kudo's niet helemaal.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Of dat er een jb top 5 een tokiohotel en twilight en 16 + en een rest nog komt ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Leuk idee ±)


    Firm believer of all that is magic

    Pff weet je hoeveel werk dat is oô Ik vind dat van die mensen instellen geen goed idee.
    Dat van 1x of 2x in de week wel.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Heb je enig idee hoeveel stories er zijn op Q? en hoe lang het gaat duren om te beoordelen of een verhaal goed is of niet?

    YoYoBANAAN schreef:
    Of dat er een jb top 5 een tokiohotel en twilight en 16 + en een rest nog komt ?


    AMEN. Nee maar serieus, dát is een goed idee. Zijn we ook meteen van dat gezeur af dat de top alleen maar volstaat met een bepaald genre.


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    Ik vind vooral dat 'één x in de 2 weken in de top5' een goed idee. Maar de rest ben ik ook wel voor.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik vind dit een heel goed idee ;$


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Prosecco schreef:
    (...)

    AMEN. Nee maar serieus, dát is een goed idee. Zijn we ook meteen van dat gezeur af dat de top alleen maar volstaat met een bepaald genre.
    ja vind ik ook.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co