• Ik heb een idee bedacht omdat ik het kudo systeem niet helemaal eerlijk vindt. Het zijn meestal dezelfde story's die in de top staan en er zijn een heleboel verhalen die goed of leuk zijn, maar die staan nooit in de top. Daarom heb ik een idee bedacht om te zorgen dat iedereen een eerlijke kans krijgt

    Dit is het idee
    Stel een stuk of 5 tot 10 mensen aan die actief op Quizlet zijn. Die mensen kunnen dan op zoek naar goede story's. Ze kunnen zelf op zoek gaan, maar mensen mogen ook hun verhaal aanbieden. Die mensen kunnen dan die story's in de top zetten zeg maar. Om het kudosysteem nog een beetje in tact te houden kan je wel kudo's geven, maar alleen aan de verhalen die in de top staan. Je kan ook instellen dat een story maar 1 keer per twee weken of 1 keer per maand in de top mag staan.
    Zo krijgt iedereen een eerlijke kans.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Uh... als je mensen aanstelt krijg je vriendjespolitiek.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lieutenant schreef:
    Heb je enig idee hoeveel stories er zijn op Q? en hoe lang het gaat duren om te beoordelen of een verhaal goed is of niet?

    Daarom kun je story's aanbevelen
    En die mensen moeten ook veel tijd hebben en het leuk vinden om op zoek te gaan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hush schreef:
    Uh... als je mensen aanstelt krijg je vriendjespolitiek.

    Goed opletten dat dat niet gebeurd. Ik ken genoeg mensen die dat niet doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Toendra schreef:
    Ik vind het wel goed als een story maar één dag per week in de top mag staan. Maar verder vind ik het niet zo'n goed idee, en vind het eigenlijk ook nog oneerlijker.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    YoYoBANAAN schreef:
    Of dat er een jb top 5 een tokiohotel en twilight en 16 + en een rest nog komt ?
    Daar heb ik ook al aan gedacht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Major schreef:
    Pff weet je hoeveel werk dat is oô Ik vind dat van die mensen instellen geen goed idee.
    Dat van 1x of 2x in de week wel.

    Waarom niet?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben het met je eens:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Freebird schreef:
    (...)
    Waarom niet?


    Omdat het simpelweg gewoon níét haalbaar is. Er zijn teveel verschillende verhalen en teveel verschillende meningen om een goede 'top' samen te kunnen stellen

    neeee @_@ laat gewoon zo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Maar als je verschillende groepen maakt zoals Justin Bieber, Tokio Hotel enz dan krijg je toch weer altijd dezelfde verhalen die in de top staan of ligt dat aan mij? (A)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Wacht, het idee van de eeuw:

    De top blijft, maar er komen gewoon 5 stories in te staan die worden gekozen door een toevalsgenerator. Dit moeten natuurlijk wel stories zijn waar nog aan wordt geschreven (het liefst regelmatig). Of je maakt zo'n lijst náást de top5. Just sayin'. (aa)


    It's time to be happy again.

    Dat lijkt wel op de nieuwsbrief, er is een topic waarin je een story/foto/gedicht etc kan aanbieden (van jezelf of van iemand anders) aan de mods, om in de nieuwsbrief t ezetten.

    Ik vind het geen goed idee. Laat het gewoon zoals het nu is ja?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Toendra schreef:
    Ik vind het wel goed als een story maar één dag per week in de top mag staan. Maar verder vind ik het niet zo'n goed idee, en vind het eigenlijk ook nog oneerlijker.

    Prosecco schreef:
    Wacht, het idee van de eeuw:

    De top blijft, maar er komen gewoon 5 stories in te staan die worden gekozen door een toevalsgenerator. Dit moeten natuurlijk wel stories zijn waar nog aan wordt geschreven (het liefst regelmatig). Of je maakt zo'n lijst náást de top5. Just sayin'. (aa)
    Mijn idee. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?