• Ik heb een idee bedacht omdat ik het kudo systeem niet helemaal eerlijk vindt. Het zijn meestal dezelfde story's die in de top staan en er zijn een heleboel verhalen die goed of leuk zijn, maar die staan nooit in de top. Daarom heb ik een idee bedacht om te zorgen dat iedereen een eerlijke kans krijgt

    Dit is het idee
    Stel een stuk of 5 tot 10 mensen aan die actief op Quizlet zijn. Die mensen kunnen dan op zoek naar goede story's. Ze kunnen zelf op zoek gaan, maar mensen mogen ook hun verhaal aanbieden. Die mensen kunnen dan die story's in de top zetten zeg maar. Om het kudosysteem nog een beetje in tact te houden kan je wel kudo's geven, maar alleen aan de verhalen die in de top staan. Je kan ook instellen dat een story maar 1 keer per twee weken of 1 keer per maand in de top mag staan.
    Zo krijgt iedereen een eerlijke kans.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prosecco schreef:
    Ik vind vooral dat 'één x in de 2 weken in de top5' een goed idee. Maar de rest ben ik ook wel voor.

    Prosecco schreef:
    Wacht, het idee van de eeuw:

    De top blijft, maar er komen gewoon 5 stories in te staan die worden gekozen door een toevalsgenerator. Dit moeten natuurlijk wel stories zijn waar nog aan wordt geschreven (het liefst regelmatig). Of je maakt zo'n lijst náást de top5. Just sayin'. (aa)

    Wat is een toevalsgenerator?


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jiles schreef:
    (...)
    Wat is een toevalsgenerator?


    computer die verhalen uitzoekt

    YoYoBANAAN schreef:
    Of dat er een jb top 5 een tokiohotel en twilight en 16 + en een rest nog komt ?


    Dat vind ik iets gemakkelijker dan het idee in dit topic. Al vind ik dat ook een goed idee, maar iets te ingewikkeld waardoor ik denk dat er nog steeds wel klachten over zullen zijn, en met een aparte top5 zal dat minder het geval zijn.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Prosecco schreef:
    (...)

    AMEN. Nee maar serieus, dát is een goed idee. Zijn we ook meteen van dat gezeur af dat de top alleen maar volstaat met een bepaald genre.
    Ben het helemaal met je eens


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    YoYoBANAAN schreef:
    Of dat er een jb top 5 een tokiohotel en twilight en 16 + en een rest nog komt ?

    Allemaal apartie top 5


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    maar miss vind iemand een verhaal wel leuk alleen kan je die geen kudo geven D: maar verder een goed idee (Y)


    scotje

    Is dit niet een beetje hetzelfde als de nieuwsbrief? :x
    Maar alsnog, ik vind het goed.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Liautenant schreef:
    computer die verhalen uitzoekt

    Zoiets dacht ik al (A)
    Maar de top 5 is toch de 5 beste verhalen en als de computer ze uitzoekt zijn het toch niet echt meer de beste verhalen.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    het zijn vaak dezelfde, ja, maar het zijn vaak ook goede verhalen..
    vind jij het zo erg dan dat die verhalen wel kudo's krijgen?
    daar krijg ik beeld van bij jouw voorstel... misschien heb ik het fout ofzo??


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Jiles schreef:
    (...)
    Zoiets dacht ik al (A)
    Maar de top 5 is toch de 5 beste verhalen en als de computer ze uitzoekt zijn het toch niet echt meer de beste verhalen.
    Daar draait het hem niet om. Het gaat gewoon om het feit dat zo elke story zijn kans krijgt om er in te komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    xlynnx schreef:
    het zijn vaak dezelfde, ja, maar het zijn vaak ook goede verhalen..
    vind jij het zo erg dan dat die verhalen wel kudo's krijgen?
    daar krijg ik beeld van bij jouw voorstel... misschien heb ik het fout ofzo??

    Natuurlijk vind ik het niet erg, maar ik ken ook story's waarvan ik vind dat ze een plaatsje in de top verdienen
    En ik denk dat veel mensen eht met mij eens zijn als ik zeg dat altijd dezelfde stories en schrijvers in de top staan
    Ik wil iedereen een eerlijke kans geven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    YoYoBANAAN schreef:
    Of dat er een jb top 5 een tokiohotel en twilight en 16 + en een rest nog komt ?


    Beste idee everrr -neurd-


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind dit idee niet veel eerlijker dan wat er nu is. In feite blijft het ongeveer hetzelfde, maar je legt de beslissing over de Top Stories niet meer in handen van heel Q, maar bij een paar mensen. Daar gaat nog meer ruzie en geklaag over komen dan nu, vrees ik. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kijk, als er betere verhalen zijn, moeten die lezers die maar kudo's geven. Dus eigenlijk is het gewoon onze eigen fout dat er steeds dezelfde in de top staan.
    Laat het nu toch gewoon zo.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson