• Ik heb een idee bedacht omdat ik het kudo systeem niet helemaal eerlijk vindt. Het zijn meestal dezelfde story's die in de top staan en er zijn een heleboel verhalen die goed of leuk zijn, maar die staan nooit in de top. Daarom heb ik een idee bedacht om te zorgen dat iedereen een eerlijke kans krijgt

    Dit is het idee
    Stel een stuk of 5 tot 10 mensen aan die actief op Quizlet zijn. Die mensen kunnen dan op zoek naar goede story's. Ze kunnen zelf op zoek gaan, maar mensen mogen ook hun verhaal aanbieden. Die mensen kunnen dan die story's in de top zetten zeg maar. Om het kudosysteem nog een beetje in tact te houden kan je wel kudo's geven, maar alleen aan de verhalen die in de top staan. Je kan ook instellen dat een story maar 1 keer per twee weken of 1 keer per maand in de top mag staan.
    Zo krijgt iedereen een eerlijke kans.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Square schreef:
    Ik vind dit idee niet veel eerlijker dan wat er nu is. In feite blijft het ongeveer hetzelfde, maar je legt de beslissing over de Top Stories niet meer in handen van heel Q, maar bij een paar mensen. Daar gaat nog meer ruzie en geklaag over komen dan nu, vrees ik. :/

    Daarom het feit dat een bepaalde story maar af en toe mag en als je echt mensen kiest die niet partijdig zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Freebird schreef:
    (...)
    Daarom het feit dat een bepaalde story maar af en toe mag en als je echt mensen kiest die niet partijdig zijn

    Misschien is het wel goed om zo'n bepaalde tijd in te stellen voor hoe lang het duurt voordat een story weer in de Top mag, maar ik denk niet dat het werkt om maar een kleine groep mensen aan te stellen. Want hoe weet je zeker dat zij niet partijdig zijn? En hoe zorg je dat zij precies weten waar de interesses van de andere users op Q liggen?
    Bovendien zou het érg veel werk voor hen zijn om iedere dag vijf hele goede stories te vinden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)
    Misschien is het wel goed om zo'n bepaalde tijd in te stellen voor hoe lang het duurt voordat een story weer in de Top mag, maar ik denk niet dat het werkt om maar een kleine groep mensen aan te stellen. Want hoe weet je zeker dat zij niet partijdig zijn? En hoe zorg je dat zij precies weten waar de interesses van de andere users op Q liggen?
    Bovendien zou het érg veel werk voor hen zijn om iedere dag vijf hele goede stories te vinden.

    Misschien kan je daarom iets doen dat de mensen die voor volgende week kiezen zeg maar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Freebird schreef:
    (...)
    Misschien kan je daarom iets doen dat de mensen die voor volgende week kiezen zeg maar

    Huh? Je bedoelt dat de users dat groepje mensen voor de volgende week kiest? Of dat het groepje mensen voor de volgende week de verhalen kiest? :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)
    Huh? Je bedoelt dat de users dat groepje mensen voor de volgende week kiest? Of dat het groepje mensen voor de volgende week de verhalen kiest? :/

    Het idee , alleen dan dat die mensen ook vooruit werken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dit topic wordt gesloten en ik verwijs jullie naar het 'officieel topic'


    Olive