• Zijn er hier op Quizlet nog mensen die Engelse verhalen lezen of schrijven? Ik bedoel, ja, de Nederlandse zijn best leuk, maar de woordspeling valt af en toe weg. In het Engels heb je meerdere manieren van schrijven die mensen niet gewend zijn. Je kan het ook duisterder laten overkomen dan in het Nederlands. Mensen die graag Engelse verhalen lezen/schrijven, melden? (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Schreef, heb ze verwijderd. Sorry, dude.

    Ik lees wel graag in het Engels, maar schrijven niet >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik zou ze kunnen schrijven, I guess... mijn engels is goed genoeg, mr ik weet niet of veel mensen het zouden willen lezen. als je wilt kan ik wat schrijven...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    bluelist schreef:
    Schreef, heb ze verwijderd. Sorry, dude.


    Ah, nee maakt niks uit. Ik vroeg me ook af of er mensen Engelse stories lezen, weet je. Dan weet je eigenlijk ook weer een beetje bij wie je moet zijn voor Engelse stories, right. ;D

    @She: Kun je doen, ik lees sowieso een verhaal als de storyline me aanstaat.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 20:29 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb ze wel gelezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ooit wel eens gedaan, maar nu niet meer.
    Ik zit er aan te denken dat weer eens te gaan doen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ga anders gewoon naar een engelse verhalensite?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik heb er 2. en ik schrijf ze ook graag, al klopt mijn spelling hier en daar niet echt. :$

    Painkillers.
    Going to heaven in your arms


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik ben net een nieuwe story begonnen, die ik eerst in het Engels wilde schrijven,
    maar daar ben ik vanaf gestapt, omdat ik denk dat niet veel mensen dat lezen...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik lees wel graag Engels maar mijn Engels is niet goed genoeg. Ik versta niet alles.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik wil het Proberen.


    Firm believer of all that is magic

    BlindLove schreef:
    Ik ben net een nieuwe story begonnen, die ik eerst in het Engels wilde schrijven,
    maar daar ben ik vanaf gestapt, omdat ik denk dat niet veel mensen dat lezen...


    Dat is het nou juist, ik ben net ook een Engelse story begonnen, maar eigenlijk interesseert het me niet of mensen het lezen. Ik hou gewoon van het schrijven.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Ah, nee maakt niks uit. Ik vroeg me ook af of er mensen Engelse stories lezen, weet je. Dan weet je eigenlijk ook weer een beetje bij wie je moet zijn voor Engelse stories, right. ;D

    @She: Kun je doen, ik lees sowieso een verhaal als de storyline me aanstaat.

    dan moet ik eerst een lijn verzinnen, mr dat doe ik sowieso eerst... lets tryxD


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik lees in het Engels, maar niet op Q. Ik ga na mijn examens dingen vertalen naar het Engels en ze op Mibba gooien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    She schreef:
    (...)
    dan moet ik eerst een lijn verzinnen, mr dat doe ik sowieso eerst... lets tryxD


    Heheheh, dat lukt je wel. (:


    Maar als mensen wat leesvoer nodig hebben; D'r staat een Engels-talig verhaal op m'n profiel. Kijk maar. (;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)