• Mijn oma is een week geleden geopereerd aan haar hart, 3 nieuwe hart kleppen, en haar aorta is gereinigd. De volgende ochtend ging het niet goed, moest ze nog een keer geopereerd worden om een pacemaker te plaatsen. Het ging beter, totdat beide nieren op het punt stonden te falen. Ze licht nu op de intensive care, naja, je hebt de intensice care en dan nog een stapje daarboven op zegmaar. Ze is al wel van de beademing af en het ging heel goed, voor in de conditie die ze is, volgens de zusters en de chirurg. Nu is mijn vader net thuisgekomen en zei hij dat het niet goed ging met mijn oma. Ik vroeg wat er was en hij zei dat ik moest wachten op mijn moeder. Ik ben zo bang dat het iets ergs is. Ja, dit moest ik even kwijt denk ik.

    Aww =( Rot. Ik hoop het beste voor jou en je famillie, echt veel sterkte <3


    Sometimes it's best not to care.

    Sterkte, laten we hopen dat er niks aan de hand is. <3


    your eyes are like stars in the night.

    aah heel erg veel sterkte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Met mijn oom gaat het ook niet goed. Hij heeft veel vocht op zijn longen :/ Vrijdag krijgt hij de uitslag.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Poseidon schreef:
    Sterkte, laten we hopen dat er niks aan de hand is. <3


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Heel veel sterkte, en hopen dat er niks is. ):


    "Don't look back, you're not going that way."

    Mijn oma heeft een lekkende hartklep, en daar gaan ze niet aan opereren omdat ze te oud is en dat niet goed in staat is te recupereren. =)
    Veel sterkte met je oma ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Inanimate schreef:
    Aww =( Rot. Ik hoop het beste voor jou en je famillie, echt veel sterkte <3