• Ik was vandaag zo naar de dierentuin gegaan en daar heb ik wel een aantal van die grappige en typische kinderuitspraken gehoord. Zo was er een klein kindje en die keek naar Amerikaanse, rare, harige soort ezels en dat kindje zei: "Dat zijn huisdieren, want er staat een huis bij."
    Lol. En toen we met de boot terug naar het station gingen voeren we voorbij een veld en daar waren ze aan het mesten dus dat stonk, zei een klein meisje opeens: "Iemand heeft kaka gedaan!"
    Haha en ik zweer je, dat was zo droog. :'D

    Kennen jullie nog grappige kinderuitspraken die je rondom je gehoord hebt?

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 19:55 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    'als je niet goed bij je hoofd bent, buk je toch gewoon?'

    Ik stond in de badkamer en het raam stond open en over straat liep een gezin. Zo'n kleuter duwde de wandelwagen voort en papa en mama liepen ervoor. Ineens dat kindje luidkeels door de straat:
    "Kijk mama! Ik kan met één hand de buggy duwen en met één hand aan mijn piemeltje zitten!"
    Ik ging echt stuk toen. (cat)
    Die ouders zo van: "Nou jaaa zeg, dat moet je niet zomaar op straat roepen, hoor!"
    Lol :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had een jurkje aan en een meisje zei me dat ik mijn broek vergeten aan doen was x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik loop stage op een kinderdagverblijf dus ik hoor er genoeg, kan alleen niks bedenken zo :'D


    -

    Soundeffect schreef:
    Ik stond in de badkamer en het raam stond open en over straat liep een gezin. Zo'n kleuter duwde de wandelwagen voort en papa en mama liepen ervoor. Ineens dat kindje luidkeels door de straat:
    "Kijk mama! Ik kan met één hand de buggy duwen en met één hand aan mijn piemeltje zitten!"
    Ik ging echt stuk toen. (cat)
    Die ouders zo van: "Nou jaaa zeg, dat moet je niet zomaar op straat roepen, hoor!"
    Lol :'D
    Hahahahahah XD


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    Ik loop stage op een kinderdagverblijf dus ik hoor er genoeg, kan alleen niks bedenken zo :'D


    Same here !!! :Y)

    Major schreef:
    Ik had een jurkje aan en een meisje zei me dat ik mijn broek vergeten aan doen was x'D


    die is geniaal ;D



    enige wat ik nu ff kan bedenken
    Kindje; Heey -naam- hoe heet jij ? ;D
    [en dat paar keer XD wel verschillende kindjes]

    of;

    kindje; -kijkt mij raaaar aan- Wat ben jij ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hahaha, kinderen zeggen altijd tegen mij; nee jij weet niet hoe dat moet ik weet het beter, en dat het vervolgens helemaal mis gaat.

    JES dit is mijn 1111e post, HOW AWESOME.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 20:11 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Mijn nichtje is slecht in voorzetsels, bijvoorbeeld: "Ik ga nu in de grond zitten, hoor!"
    En, ookal is het geen officiele uitspraak, ik heb mijn zusje van 1,5 geleerd om in het Turks "Bieber is vies" te zeggen 8D /Proud.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Deze zei m´n neefje tegen m´n moeder:
    Anneriek, jij moet nu vragen, 'Ivo, wil je wat lekkers?'
    Want hij mag van z'n moeder niet om wat lekker vragen :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pickwick schreef:
    Mijn nichtje is slecht in voorzetsels, bijvoorbeeld: "Ik ga nu in de grond zitten, hoor!"
    En, ookal is het geen officiele uitspraak, ik heb mijn zusje van 1,5 geleerd om in het Turks "Bieber is vies" te zeggen 8D /Proud.


    Applaus


    Firm believer of all that is magic

    Wij waren met de chiro onderweg en we waren verkleed als politie-agenten. Eén van ons heeft haar gewrichtsbanden gescheurd en loopt dus op krukken. Passeert er zo'n kindje: 'Mama, de politie heeft pijn.'
    Echt op zo'n schattig toontje.
    Oké, niet grappig, maar het was té lief!


    Never run out of reasons to smile...

    'Kijk daar komen z'n vrienden hem helpen'

    Nou ik was 5 (Ik ben goed in onthouden) en ik ging kijken bij de marathon.
    Zo'n marrokaan valt in het gras neer en de Ambulancebroeders gaan ernaar toe
    Ik zo 'Kijk daar komen zijn vrienden hem helpen' en die man word weggehaald zeg ik tegen mijn Oma 'Wel aardig dat hij mag slapen'
    Die man was helemaal aan het vergaan van de Pijn , OMG. Ik was raar vroeger ben eigenlijk niet veranderd ben nog steeds raar.


    Firm believer of all that is magic

    Pickwick schreef:
    Mijn nichtje is slecht in voorzetsels, bijvoorbeeld: "Ik ga nu in de grond zitten, hoor!"
    En, ookal is het geen officiele uitspraak, ik heb mijn zusje van 1,5 geleerd om in het Turks "Bieber is vies" te zeggen 8D /Proud.

    Amen _O_

    GeniusFerb schreef:
    'Kijk daar komen z'n vrienden hem helpen'

    Nou ik was 5 (Ik ben goed in onthouden) en ik ging kijken bij de marathon.
    Zo'n marrokaan valt in het gras neer en de Ambulancebroeders gaan ernaar toe
    Ik zo 'Kijk daar komen zijn vrienden hem helpen' en die man word weggehaald zeg ik tegen mijn Oma 'Wel aardig dat hij mag slapen'
    Die man was helemaal aan het vergaan van de Pijn , OMG. Ik was raar vroeger ben eigenlijk niet veranderd ben nog steeds raar.



    Genialiteit (lol)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.