• Normaal op een stoel zitten ... Ik moet altijd mijn voeten ergens op hebben, mijn benen over de leuning, in kleermakerszit of bijvoorbeeld zoals nu gehurkt erop zitten/hangen/leunen. Echt, het is een kwelling om 'gewoon' te moeten zitten op een stoel. x.x

    Lol, ben ik nou de enige die zo vaag is? :'D

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 19:24 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    nee, ik zit ook altijd vaag op een stoel. (:


    Even a white rose has a black shadow.

    Jep, ik hang nu heeeel raar op mn bank xd


    I hope heaven needs you more than I do now.

    hier iemand die net zo vaag is
    Ik kan ook gewoon NIET normaal op een stoel zitten xD
    Heb mijn been gekruist onder die andere

    Ja heel vaag uitgelegd weer hehe xD


    I solemny swear i am up to no good

    Nope, ik ook.. Zelfs in de bus.. Dan kijken mensen je zo aan, en dan denk je: 'Wat nou, laat mij lekker moeilijk doen!'


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik kan ook niet normaal zitten én ik moet áltijd iets in mijn handen hebben waarmee ik kan klikken of bewegen. :Y)


    wth.

    Nee, ik ook :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    SuperJuniorM schreef:
    hier iemand die net zo vaag is
    Ik kan ook gewoon NIET normaal op een stoel zitten xD
    Heb mijn been gekruist onder die andere

    Ja heel vaag uitgelegd weer hehe xD


    Ik zit hier bijna als een soort kikker gehurkt, dus dat valt nog wel mee hoor. :'D
    Haha, ik was al bang dat ik weer eens de enige geflipte mafkees was. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik kan nooit stil zitten, ik beweeg altijd wel iets van mijn lichaam. Meestal mijn benen. Nogal irritant als ik een toets heb want soms tik ik dan wel eens tegen de stoel voor me aan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vroeger kon ik ook niet stilzitten niet zo erg dat ik mijn bene ergens op moest gooien xD
    Maar het is gebetert toen ik ouder werd, dus bij u zal da wss ook wel overgaan xD


    Stop wishing, Start doing..

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik zit hier bijna als een soort kikker gehurkt, dus dat valt nog wel mee hoor. :'D
    Haha, ik was al bang dat ik weer eens de enige geflipte mafkees was. ;D


    Zit dat wel lekker ? en krijg je geen kramp in je benen zo ?XD

    -dikke ondervraging-

    Nee hoor ik ben net zo'n geflipte mafkees :Y)


    I solemny swear i am up to no good

    Lol, dan zou ik je denk ik wel echt (per ongeluk) uithalen hoor. Als iemand tikt (al doe ik het zelf onbewust ook wel eens) is het al irritant genoeg, maar als het tegen je stoel aan is kan je het niet eens negeren! ;-;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SuperJuniorM schreef:
    (...)

    Zit dat wel lekker ? en krijg je geen kramp in je benen zo ?XD

    -dikke ondervraging-

    Nee hoor ik ben net zo'n geflipte mafkees :Y)


    Eventjes wel ... Ik zit nu al weer anders.
    En ik ga dan ook zo lang mogelijk zo zitten meestal, om te kijken hoeveel pijn ik kan hebben voor ik écht anders moet gaan zitten. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha, heb ik ook hoor, lol.

    idk why, maar ik MOET altijd mn voet bewegen, daarom schud ik hem altijd heen en weer... waarschijnlijk een soort ticje :'D


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik kan niet stil zitten dus ik beweeg mijn voet constant (krul)


    -