Arrgg ! Ik voel me nu echt , wel ik weet het niet precies.
Een goede vriendin van mij laten we haar T noemen oké? Wel T en ik waren gisteren aan het praten op msn en ik vroeg hoe het met der was en zij zegt bwa. Dus zoals iedere goeie vriendin zou doen vraag ik wat er is , maar dan zegt ze opeens gewoon.Dus ik vraag zeker en zij dan zo van ja juist beetje moe en hoofdpijn. Ik geloofde haar niet , maar liet het zo. Krijg ik dus vandaag te horen van een andere vriendin dat ze het tegen haar wel heeft gezegd.Oké opzich zou ik dat niet zo erg gevonden hebben , maar ze zei het tegen die vriendin haar ouders ook en tegen een klasgenootje ook en daar werd ik best kwaad om. Ik ken haar nu al lang en was zeg maar haar eerste vriendin toen ze naar onze school kwam en ze bleef vroeger elke woensdag bij mij slapen en ging met haar mee voor de bus.(ze woonde toen nog in Lokeren en wij wonen Zelzate) Ik deed echt alles voor haar en ik was er ook altijd voor haar. En het ergste is als ik haar dan iets niet wil vertellen , wat ik dan tegen niemand zeg , wordt ze soms ook kwaad. Ik voel me nu kwaad , verdrietig , teleurgesteld en aan de kant geschoven!
Sorry voor dit Zeiktopic , maar ik moest dit even kwijt.
Edit ;Alles is ondertussen al uitgepraat.
[ bericht aangepast op 24 april 2011 - 12:56 ]
"Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey