• Zoals vele van jullie weten is Gaby geband. Ze vroeg aan mij of ik hem wilde over nemen.



    BAM kies hier je datum.

    Puntjes:
    -Datum/tijd zijn allemaal nog niet bekend, het moet namelijk op die dag wel lekker zonnig (en warm) weer zijn en dat kunnen we nu nog niet ruiken.
    -Vragen/suggesties/opmerkingen/whatever; Kunnen allemaal in dit topic.
    -Gaby had als strand Scheveningenstrand in gedachten, met de Pier en de lekkere Churros. (aangezien Gaby daar wél bekend is)
    -Naamsverandering graag doorgeven.
    -Geef a.u.b. zo snel mogelijk, wanneer je het weet, de data dat je op vakantie bent door, dan kunnen we gaan puzzelen enzo.
    -Meld je a.u.b. gewoon aan in het topic, dus niet via pb/gb.



    Verplichte bagage:
    -Bikini/badpak/zwembroek(/boerkini(cat)) -> Het makkelijkste is om die al onder je kleding aan te hebben.
    -Onderbroek -> Je gaat waarschijnlijk niet met een natte reet terug naar huis.
    -1 á 2 handdoeken -> 2 Is het beste, eentje om op te liggen en eentje om je af te drogen.
    -Makkelijke kleding -> Dus geen pumps of een skinny aantrekken.
    -Eten -> Het is geen all inclusive fun outing.
    -Misschien muziek -> Ik denk dat je niet de hele dag gaat zwemmen.
    -OV chipkaart -> Anders kom je nergens.
    -(Teen)slippers -> Ik denk dat we nog wel iets van beachvolleybal ofzo gaan doen en je moet je wel kunnen verplaatsen over het strand.
    -ZONNEBRANDCRÈME


    De weg:
    Aangezien Den Haag centraal helemaal verbouwd is, hier een nieuwe uitleg: Het verzamelpunt is bovenaan de trap die naar de wc leidt. Dus niet naar beneden maar gewoon erbij. Als je dit niet kunt vinden, kun je me het nummer van Gaby vragen, je belt haar dan als je aangekomen bent en zij haalt je op vanaf waar je bent. 't Is ook maar een mens, ze bijt niet. (cat)


    Wanneer is het?
    Datum kan pas een week van tevoren bekend gemaakt worden, het weer in Nederland en vooral aan zee blijft natuurlijk onvoorspelbaar.


    Mensen die willen:
    - De Gaby -> 15 juli t/m 22 juli
    -Rebellaaa
    -Washington
    -Tricia
    -HAMTARO
    -Yousef -misschien-
    -Circles -> 26 juli t/m 18 augustus
    -''DÉ Rose''
    -Bieberiffic -misschien-
    -Courtesan
    -Reticent
    -FACEPLANT
    -Amerricka
    -oldDiary -misschien-
    -Krullieees -misschien-
    -Mayci
    -Leprechaun -misschien- -> 4 juli t/m 10 juli + 1 augustus t/m 7 augustus
    -Heavily -misschien-
    -eikeldopje
    -Junns
    -twiddict -misschien-
    -Penelope -misschien-
    -Hiphopqueen -> 7 juli t/m 22 juli
    -Highmore
    -Maaskantje
    -Cannibal
    -Crusher -misschien-
    -RINGDINGDONG
    -ILoveNynk -> 19 augustus
    -StillFly
    -Lanvin -misschien-
    -Voiceless -misschien-
    -Wicky
    -Assassin -misschien-
    -yvetteBam
    -DEREK -misschien-
    -Arrow -> 9 juli t/m 18 juli + 25 juli t/m ?
    -WhatTheFuck -misschien-
    -GayGenootjes -misschien-
    -Lycoan
    -Rickjuh + Aanhang -misschien-
    -Zacksass -> 31 juli t/m 4 september
    -Sorenos -misschien-
    -Quirinius -misschien-
    -Carcass + vriendin -misschien-
    -RainForest -> 15 juni t/m 22 juni
    -Nevada -misschien- -> 18 t/m 28 augustus
    -xSindyx
    -Deem
    -Sleutelbloem -> 30 april t/m 8 mei
    -stillbored
    -Guitarros
    -Shuffle -misschien-
    -Tranquillity
    -Archimedes
    -Voiceless
    -SING
    -justjeff8d


    Het vetgedrukte zijn de data dat mensen niet kunnen. (Door bijvoorbeeld vakantie of bepaalde activiteiten, verjaardagen, etc.)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 13:41 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik twijfer er inderdaad ook nog over dit topic staat er al zo lang en nog steeds geen datum en de trein etcetera kost voor mij tussen de 30-50 euro :S


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Er is een HEMA actie dat je de hele dag kan treinen voor 14,50 btw.
    Maar ik denk niet dat ik nog kom, ik ga liever een dagje met Vanity in Friesland rondhangen. Sowieso zijn er maar iets van 10 mensen en de mensen die komen zitten allemaal in hun standaard groepjes. Nee, niets voor mij.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Er is een HEMA actie dat je de hele dag kan treinen voor 14,50 btw.
    Maar ik denk niet dat ik nog kom, ik ga liever een dagje met Vanity in Friesland rondhangen. Sowieso zijn er maar iets van 10 mensen en de mensen die komen zitten allemaal in hun standaard groepjes. Nee, niets voor mij.


    Ik weet die actie, maar die zijn toch al uitverkocht? *rent snel naar de HEMA*

    Ik heb er geen zin meer in de topic loopt als sinds 20 april we zijn nu 3 augustes sorry maar ik ga niet zo lang wachten voor zo een meeten. Dat gaby niet kan is haar probleem maar er zijn ook meer mensen die al eeuwen wachten op de datum maar die niet komt maar wel belooft word. Ik ben er klaar mee.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Ik heb er geen zin meer in de topic loopt als sinds 20 april we zijn nu 3 augustes sorry maar ik ga niet zo lang wachten voor zo een meeten. Dat gaby niet kan is haar probleem maar er zijn ook meer mensen die al eeuwen wachten op de datum maar die niet komt maar wel belooft word. Ik ben er klaar mee.


    Dat komt gewoon omdat het geen mooi weer is. Wil jij dan volgende week gaan, als het dan regent?

    Nee maar we wachten nu al fuckin lang, het is lang mooi weer geweest en toen was de meeten er niet.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Nee maar we wachten nu al fuckin lang, het is lang mooi weer geweest en toen was de meeten er niet.


    De datums die er EERST waren, die ook nog in de poll staan.. Toen was het herfst ;x

    Sorry, ik kom niet. Ik heb gewoon te weinig geld, omdat ik ook al naar die meeting in Utrecht ga. Als ik daar niet heen ga, dan kon ik wel hier naartoe gaan. Maar ik heb weinig zin om helemaal naar Scheveningen te gaan, als het weer niet goed is.

    JULLIE KUNNEN WEL BOOS WORDEN OP MIJ MAAR GABY BEDENKT DE DATUM AANGEZIEN HET HAAR MEETING IS. DUS NU NIET TEGEN MIJ BEGINNEN TE ZEIKEN.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nimbuzz schreef:
    JULLIE KUNNEN WEL BOOS WORDEN OP MIJ MAAR GABY BEDENKT DE DATUM AANGEZIEN HET HAAR MEETING IS. DUS NU NIET TEGEN MIJ BEGINNEN TE ZEIKEN.


    nee snap ik :) wil je wel even haar gaan vragen wanneer het dan wel is? Zit namelijk te overwegen of ik misschien wel kan komen.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    nee snap ik :) wil je wel even haar gaan vragen wanneer het dan wel is? Zit namelijk te overwegen of ik misschien wel kan komen.


    Het weer suckt gewoon in Scheveningen, dus ik vind dat iedereen niet op Gaby moet gaan zeuren. Ik heb ook geen idee O.o

    Sleutelbloem = Prim en zit tot 21 Augustus in frankrijjk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Volgens mij komt die meeting nooit meer xD Want iedereen is met vakantie of moet naar school en het weer zit ook niet mee. Handiger was om gewoon meteen een datum op te geven, zodat mensen meteen konden zeggen of ze wel of niet konden komen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    augustus is nu al bijna voorbij ;$


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    de vakantie is voor sommige voorbij dit is gewoon een meeting die hoogstwaarschijnlijk niet doorgaat xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.