• Wat zijn Golden Memberships?
    Vanaf vandaag kun je tegen een kleine vergoeding een Golden Membership afsluiten. Hiervoor ontvang je een aantal extra functies op de site. Bovendien zorg je ervoor dat Quizlet de rekeningen kan blijven betalen.

    Wat kan ik met een Golden Membership?
    Naast het feit dat je ervoor zorgt dat Quizlet kan blijven voortbestaan ontvang je als Golden Member de volgende voordelen:
    - 20 extra smilies
    - Extra ruimte in je Vriendenlijst
    - Geen reclame meer op de site
    - Extra ruimte in je Fotoboek
    - De mogelijkheid om Backups te maken van al je creaties (.pdf)
    - Een zelf in te stellen filter voor de Actieve Topics
    - Extra mogelijkheden op het forum
    - Recente Activiteiten van je Vrienden op de voorpagina
    - Een teken bij je naam om te laten zien dat je een GM hebt
    - 50% korting op The Spotlight
    - Naam wijzigen elke 14 ipv 30 dagen

    Ik heb heel weinig geld! Is zo'n Golden Memberhsip niet heel duur?
    Valt reuze mee. Al vanaf anderhalve euro per maand kun je een GM aanschaffen.

    Fok dat! Ik ga toch zeker niet betalen voor Q!
    Prima, even goeie vrienden. Mocht je de extra features niet willen, dan kun je nog steeds de site gratis blijven gebruiken.

    Waarom kan niet iedereen die extra functies gratis krijgen?
    Behalve dat Q dan geen geld verdient, zijn een aantal van de extra functies 'zwaar' voor de server. Als iedereen deze functies zou hebben wordt Q trager.

    Wordt Q dan niet trager als iedereen een GM afsluit?
    Zou kunnen, maar dan is er in ieder geval genoeg geld voor snellere servers.

    Hoe kan ik een Golden Membership afsluiten?
    Betalen gaat door middel van credits en afsluiten doe je op het volgende adres:
    http://www.quizlet.nl/golden/

    Ik vind de extra functies niet nodig. Maar ik weet wel een andere extra functie waar ik voor zou willen betalen.
    Laat het ons weten en misschien kunnen we er wat mee!

    Ik hou van zeiken en ik vind de GM nu al kut! Dood aan de GM! Etcetera!
    Gaaaaaaaaaaap... :W

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 14:12 ]


    Dit is mijn signature...

    Even voor de mensen die dit nutteloos vinden en nergens op vinden slaan en denken dat we alleen maar meer op hyves willen lijken:
    Rutger heeft OOK een leven. Hij moet ook zijn geld verdienen. Hij besteedt ontzettend veel tijd aan het maken van quizlet. De spotlight is echt niet genoeg om een vrouw, kind, huis etc. van te onderhouden in de maand. Bovendien helpt het ook voor de voortgang van de site zelf. Denk aan snellere servers, betere databases, handiger design etc. Het is echt niet omdat we op een andere site willen lijken o.i.d. ^^

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 16:58 ]


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    (...)
    Habbo? Pff we hebben geen keus uit andere haren/kleren hoor (cat)

    (cat)


    Me so good.

    Jaaa, ik vind het echt leuk!!!

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 17:08 ]

    stomme vrg maar k stel ze toch (cat)
    Als ik nu zo'n credit koop, betaal ik gewoon 1,30 euro en meer niet toch?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Billusion schreef:
    (...)

    Ik denk dat die het gratis krijgen, omdat ze zich in zetten voor de site. Ik vind dat dan ook eerlijk dat hun dat gratis krijgen.


    Serieus dat zou ik erg awkward vinden aangezien ze praten over die "kloof" en hem kleiner willen maken maar hem alleen maar groter maken zo. Ik vind het nogal Habbo-achitg komt er ook een speciaal topics voor GM? Mij lijkt het dat je nu juist zoiets krijgt: "Ik ben beter dan jou want ik ben GM." hoop dat het niet zo is maar ja. Verder knap gemaakt.

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 17:25 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Submission schreef:
    (...)

    Serieus dat zou ik erg awkward vinden aangezien ze praten over die "kloof" en hem kleiner willen maken maar hem alleen maar groter maken zo. Ik vind het nogal Habbo-achitg komt er ook een speciaal topics voor GM? Mij lijkt het dat je nu juist zoiets krijgt: "Ik ben beter dan jou want ik ben GM." hoop dat het niet zo is maar ja.


    Me so good.

    Submission schreef:
    (...)

    Serieus dat zou ik erg awkward vinden aangezien ze praten over die "kloof" en hem kleiner willen maken maar hem alleen maar groter maken zo. Ik vind het nogal Habbo-achitg komt er ook een speciaal topics voor GM? Mij lijkt het dat je nu juist zoiets krijgt: "Ik ben beter dan jou want ik ben GM." hoop dat het niet zo is maar ja. Verder knap gemaakt.

    Hoe bedoel je, topics voor GM's?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ixora schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je, topics voor GM's?


    Nou, net zoals speciale kamers voor HC's op Habbo dus ik dacht zouden er ook speciale topics voor hen zijn waar alleen zij bijv. kunnen komen.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Submission schreef:
    (...)

    Nou, net zoals speciale kamers voor HC's op Habbo dus ik dacht zouden er ook speciale topics voor hen zijn waar alleen zij bijv. kunnen komen.

    Tuurlijk niet, waarom zou dat :'D


    -

    Jesus, get over it. Het is geen probleem behalve als je er een van maakt. Alsof hier zoveel dikke nekken zijn die mensen uitsluiten omdat ze geen GM hebben. En zelfs waren die er; dan is het maar goed dat je er niet mee moet praten. Punt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    tomfreakske schreef:
    stomme vrg maar k stel ze toch (cat)
    Als ik nu zo'n credit koop, betaal ik gewoon 1,30 euro en meer niet toch?
    Xx


    Vanuit België 2 euro voor 11 credits. Via sms.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    En toen gaf Protective mij 20 credits cadeau en kon ik GoldMember worden!!!!! :'D <3333
    (heart2)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind het heel fijn dat jullie Q overeind willen houden (:. Maar toch vind ik het jammer dat sommigen nu allemaal extra dingen hebben (die je op zich niet nodig hebt...) en anderen niet, omdat ze misschien wel gewoon het geld er niet voor hebbe. Zijn er écht geen andere oplossingen? Meer vragen voor de Spotlight plekken, of iets anders... (:


    dude, i can move my toes

    Lonesome schreef:
    Ik vind het heel fijn dat jullie Q overeind willen houden (:. Maar toch vind ik het jammer dat sommigen nu allemaal extra dingen hebben (die je op zich niet nodig hebt...) en anderen niet, omdat ze misschien wel gewoon het geld er niet voor hebbe. Zijn er écht geen andere oplossingen? Meer vragen voor de Spotlight plekken, of iets anders... (:
    Er verandert verder toch niets voor mensen die geen GM hebben :)?


    Life is hard and then we die

    Submission schreef:
    (...)

    Nou, net zoals speciale kamers voor HC's op Habbo dus ik dacht zouden er ook speciale topics voor hen zijn waar alleen zij bijv. kunnen komen.

    Nee joh. Dat staat ook niet in de lijst met wat je als GM extra hebt, dus nee dat komt er niet.
    Het idee dat GM nu 'beter' zijn is al helemaal belachelijk: dit is níet de bedoeling, het is gewoon de bedoeling om users die bereid zijn om voor extraatjes te betalen, ook iets extra's te geven.
    Als er misbruik van gemaakt gaat worden, zorgen we er echt wel voor dat dat niet zal overheersen.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?