• Ik moet morgen naar het verjaardagsfeest van mijn oma, maar heb daar absoluut geen zin in. Ze viert het altijd met de hele familie en de buurt tegelijk. Ik ben de jongste van de hele familie, en mijn neef is 20, dus daar heb ik ook niks aan. Ik vind hem trouwens niet echt gezellig. Mijn zus heeft iets met school, dus zij is er ook niet. Wat er op neer komt: ik zit van 14:00 tot 20:00 tussen mensen die ik niet ken of mensen die ik niet (speciaal) aardig vind. Ik mag ook geen spelletjes op mijn mobiel gaan doen/een boek lezen. Ik moet namelijk wel 'sociaal' blijven. Daar heb ik een hekel aan. Weten jullie wat ik kan doen behalve taart snijden? Ik dacht erover om wat tekenspullen mee te nemen, maar is dat oke? En geef alsjeblieft nog wat suggesties want ik verveel me dood daar.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wacht, je zou geen boek mogen lezen maar wel tekenen? Hmm, oké. Maar als het mag, zou ik het zeker doen want je kunt er zeker lang mee bezig zijn (:
    Eh, zelf heb ik niet echt ideeën. Als je tekenen leuk vindt, misschien ook verfspullen? Of andere dingetjes om creatief mee bezig te zijn? (Geen idee wat je in huid hebt, natuurlijk)

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 15:40 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Breien oid? En anders zou ik mensen gaan na tekenen, want dan heb je een goed excuus haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    studeren voor school of huiswerk maken (niemand die je dan komt storen ;D) of stiekem een boek meenemen en dat ergens lezen want je ouders gaan na een tijd sowieso te diep in een gesprek zitten om het af te pakken


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Een gezelschapsspelletje spelen? Dat kun je zelfs doen met mensen die je niet mag, maar dan moeten ze wel willen natuurlijk :')
    Anders zou ik gewoon stiekem een boek meenemen en ergens naar een stil plekje vluchten waar je toch kunt lezen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sulit schreef:
    Wacht, je zou geen boek mogen lezen maar wel tekenen? Hmm, oké. Maar pas het mag, zou ik het zeker doen want je kunt er zeker lang mee bezig zijn (:
    Eh, zelf heb ik niet echt ideeën. Of andere dingetjes om creatief mee bezig te zijn? (Geen idee wat je in huis hebt, natuurlijk)


    Don't walk. Run, you sheep, run.