• Mijn vader denkt dat ik een plant ben. Ik zat zo achter de pc. En hij pakte mijn haar zo naar boven. Ik zo :,,Pappa wat doe je, laat mijn haar los'' En ineens voel ik iets natst op mijn nek. Is het dat mijn vader water op me gooit. Ik heel serieus : ,, papa waar was die voor nodig?'' zegt hij zo :,, Owh sorry, ik dacht dat je een plant was'' en toen ging hij helemaal plat om zijn eigen grap. Stiekem ging ik oook helemaal plat om zijn serieuze gezicht. Jullie ook gekke ouders?

    hahah geniaal.
    Bij ons aan tafel, als we eten ofzo, draait het altijd op verkeerde/vieze dingen uit. x]


    Smile and live.

    OMG was dat een grapje of echt XD?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    hahah. dat had een actie van m'n pa kunnen zijn. xd.


    To infinity and beyond •

    Casuelle schreef:
    hahah geniaal.
    Bij ons aan tafel, als we eten ofzo, draait het altijd op verkeerde/vieze dingen uit. x]

    Bij ons ook! xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hahaha. x] Mijn vader zou zoiets ook echt zeggen. x]


    They were never in fact homeless

    Hahaha lol, maar nee mijn moeder is weer té serieus in het leven.


    -

    Casuelle zei op 1 mei 2011 - 14:33:

    hahah geniaal.
    Bij ons aan tafel, als we eten ofzo, draait het altijd op verkeerde/vieze dingen uit. x] .



    Bij ons ook. en me pa kan daar niet tegen. XD


    Some angels have no wings.

    gekkeNOOTJE schreef:
    OMG was dat een grapje of echt XD?

    Het was ene grapje

    lolzzz geniale vader heb jij x)
    ik spreek je weer in de chat (aa)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    hahaha, jou vader is grappig! :'D


    Even a white rose has a black shadow.

    hahaha. leuke vader. mijne is altijd dood saai :x


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dreft schreef:
    (...)
    Het was ene grapje


    o hahaha


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Vivere schreef:
    hahah. dat had een actie van m'n pa kunnen zijn. xd.


    Opgeven is geen optie.

    Me opa.. die staat dan achter je [zonder dat je et weet] en dan laat hij wat drupjes uit een glas [gwn water] op je vallen.. omdat hij dat leuk vind ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    gekkeNOOTJE schreef:
    (...)

    o hahaha

    lol