• Wow, andere topic was vol ^^

    Rutger zei op 22 april 2011 - 12:10:
    Wat zijn Golden Memberships?
    Vanaf vandaag kun je tegen een kleine vergoeding een Golden Membership afsluiten. Hiervoor ontvang je een aantal extra functies op de site. Bovendien zorg je ervoor dat Quizlet de rekeningen kan blijven betalen.

    Wat kan ik met een Golden Membership?
    Naast het feit dat je ervoor zorgt dat Quizlet kan blijven voortbestaan ontvang je als Golden Member de volgende voordelen:
    - 20 extra smilies
    - Extra ruimte in je Vriendenlijst
    - Geen reclame meer op de site
    - Extra ruimte in je Fotoboek
    - De mogelijkheid om Backups te maken van al je creaties (.pdf)
    - Een zelf in te stellen filter voor de Actieve Topics
    - Extra mogelijkheden op het forum
    - Recente Activiteiten van je Vrienden op de voorpagina
    - Een teken bij je naam om te laten zien dat je een GM hebt
    - 33% korting op The Spotlight
    - Naam wijzigen elke 14 ipv 30 dagen

    Ik heb heel weinig geld! Is zo'n Golden Memberhsip niet heel duur?
    Valt reuze mee. Al vanaf anderhalve euro per maand kun je een GM aanschaffen.

    Fok dat! Ik ga toch zeker niet betalen voor Q!
    Prima, even goeie vrienden. Mocht je de extra features niet willen, dan kun je nog steeds de site gratis blijven gebruiken.

    Waarom kan niet iedereen die extra functies gratis krijgen?
    Behalve dat Q dan geen geld verdient, zijn een aantal van de extra functies 'zwaar' voor de server. Als iedereen deze functies zou hebben wordt Q trager.

    Wordt Q dan niet trager als iedereen een GM afsluit?
    Zou kunnen, maar dan is er in ieder geval genoeg geld voor snellere servers.

    Hoe kan ik een Golden Membership afsluiten?
    Betalen gaat door middel van credits en afsluiten doe je op het volgende adres:
    http://www.quizlet.nl/golden/

    Ik vind de extra functies niet nodig. Maar ik weet wel een andere extra functie waar ik voor zou willen betalen.
    Laat het ons weten en misschien kunnen we er wat mee!

    Ik hou van zeiken en ik vind de GM nu al kut! Dood aan de GM! Etcetera!
    Gaaaaaaaaaaap... :W

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 mei 2011 - 10:00 ]

    Ik vraag me af waarom iemand, als je al 100 foto's hebt, er nóg meer wilt..

    Kan ik als niet-GM'er de extra foto's boven de normale 100 ook zien?

    Pogo schreef:
    Ik vraag me af waarom iemand, als je al 100 foto's hebt, er nóg meer wilt..

    Kan ik als niet-GM'er de extra foto's boven de normale 100 ook zien?
    Ik vraag mij af waarom al mijn vragen genegeerd worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik vraag mij af waarom al mijn vragen genegeerd worden.

    Ik stelde deze ook al eens en ik heb ook nog geen antwoord waardoor ik die dus opnieuw stel.

    Pogo schreef:
    (...)
    Ik stelde deze ook al eens en ik heb ook nog geen antwoord waardoor ik die dus opnieuw stel.
    Hah, you go girl!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Om hier op aan te vullen. Ik las dat je wel extra foto's kan toevoegen met Gm en dat ook afloopt als je geen gm meer bent, maar dat die foto's dan niet meer zichtbaar zijn. Dan vind ik een beetje dom eigenlijk. Waarom kan dat niet op dezelfde manier gebeuren als dat met die vrienden. Want je load foto's op met gem om ze later dan uiteindelijk toch niet meer te kunnen zien. waarom zou je dan gm worden?


    Je word voornamelijk gm om de site te steunen, de rest is een leuk extraatje. Dat is als je GM wordt, dan krijg je extra vrienden en extra foto's het is dan ook niet de bedoeling dat je dat blijft zien op moment dat je weer een 'normale' user bent, niets doms aan.

    Pogo schreef:
    Ik vraag me af waarom iemand, als je al 100 foto's hebt, er nóg meer wilt..

    Kan ik als niet-GM'er de extra foto's boven de normale 100 ook zien?


    Je kan van een GM de foto's wel allemaal bekijken, je krijgt er zelf alleen niet meer dan 100.

    Lieutenant schreef:
    (...)

    Je word voornamelijk gm om de site te steunen, de rest is een leuk extraatje. Dat is als je GM wordt, dan krijg je extra vrienden en extra foto's het is dan ook niet de bedoeling dat je dat blijft zien op moment dat je weer een 'normale' user bent, niets doms aan.
    zonde dat je dan eigenlijk iedere maand een nieuwe gm zou moeten kopen;


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)zonde dat je dan eigenlijk iedere maand een nieuwe gm zou moeten kopen;


    dan koop je het voor een jaar? ben je ook nog goedkoper uit ;)

    Lieutenant schreef:
    (...)

    dan koop je het voor een jaar? ben je ook nog goedkoper uit ;)
    das wel waar. Ik ben niet echt aan die gm. Tis enkel handig voor een goedkopere spot, maar als je je gmliedgeld erbij telt, komt het toch weer op hetzelfde neer. Ik blijf wel gewone user. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)das wel waar. Ik ben niet echt aan die gm. Tis enkel handig voor een goedkopere spot, maar als je je gmliedgeld erbij telt, komt het toch weer op hetzelfde neer. Ik blijf wel gewone user. x')

    Ik blijf dat ook, ik heb al die extra's niet nodig en de spotlight gebruik ik zelden. :')
    En bedankt om mijn vraag te beantwoorden, nu weet ik dat ook weer. :Y)

    Als je eens een Golden member bent geweest en die 'nieuwe' smileys hebt gebruikt in je reacties, blijven die dan gewoon staan in die reacties als je abonnement is afgelopen of veranderen die dan terug in de 'codes'?


    It ain't broke, so don't fix it.

    classic schreef:
    Als je eens een Golden member bent geweest en die 'nieuwe' smileys hebt gebruikt in je reacties, blijven die dan gewoon staan in die reacties als je abonnement is afgelopen of veranderen die dan terug in de 'codes'?


    ik gok erop dat die gewoon in codes veranderen, gezien de gewone users die smileys ook niet kunnn quoten

    Fok dat..?


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    ik haat het dat ik nog altijd gen foto's kan plaatsen :@
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Is Rutger nog bezig met dat je met Wallie's kan betalen? (krul)