• Wow, andere topic was vol ^^

    Rutger zei op 22 april 2011 - 12:10:
    Wat zijn Golden Memberships?
    Vanaf vandaag kun je tegen een kleine vergoeding een Golden Membership afsluiten. Hiervoor ontvang je een aantal extra functies op de site. Bovendien zorg je ervoor dat Quizlet de rekeningen kan blijven betalen.

    Wat kan ik met een Golden Membership?
    Naast het feit dat je ervoor zorgt dat Quizlet kan blijven voortbestaan ontvang je als Golden Member de volgende voordelen:
    - 20 extra smilies
    - Extra ruimte in je Vriendenlijst
    - Geen reclame meer op de site
    - Extra ruimte in je Fotoboek
    - De mogelijkheid om Backups te maken van al je creaties (.pdf)
    - Een zelf in te stellen filter voor de Actieve Topics
    - Extra mogelijkheden op het forum
    - Recente Activiteiten van je Vrienden op de voorpagina
    - Een teken bij je naam om te laten zien dat je een GM hebt
    - 33% korting op The Spotlight
    - Naam wijzigen elke 14 ipv 30 dagen

    Ik heb heel weinig geld! Is zo'n Golden Memberhsip niet heel duur?
    Valt reuze mee. Al vanaf anderhalve euro per maand kun je een GM aanschaffen.

    Fok dat! Ik ga toch zeker niet betalen voor Q!
    Prima, even goeie vrienden. Mocht je de extra features niet willen, dan kun je nog steeds de site gratis blijven gebruiken.

    Waarom kan niet iedereen die extra functies gratis krijgen?
    Behalve dat Q dan geen geld verdient, zijn een aantal van de extra functies 'zwaar' voor de server. Als iedereen deze functies zou hebben wordt Q trager.

    Wordt Q dan niet trager als iedereen een GM afsluit?
    Zou kunnen, maar dan is er in ieder geval genoeg geld voor snellere servers.

    Hoe kan ik een Golden Membership afsluiten?
    Betalen gaat door middel van credits en afsluiten doe je op het volgende adres:
    http://www.quizlet.nl/golden/

    Ik vind de extra functies niet nodig. Maar ik weet wel een andere extra functie waar ik voor zou willen betalen.
    Laat het ons weten en misschien kunnen we er wat mee!

    Ik hou van zeiken en ik vind de GM nu al kut! Dood aan de GM! Etcetera!
    Gaaaaaaaaaaap... :W

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 mei 2011 - 10:00 ]

    Honor schreef:
    FF vraagje waarom krijgt de crew gratis goldenmembership dat is toch oneerlijk.

    het is eerlijk:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik hou van zeiken en ik vind de GM nu al kut! Dood aan de GM! Etcetera!


    Ik vind 'm nog steeds ubercool. (krul)

    Fornicate schreef:
    (...)

    Dikke foei!

    Woeps...
    Ik heb het aangepast, bedankt om het te melden. Alleen had ik liever gehad dat zoiets op een leukere manier gebeurde.
    Wij zijn ook mensen die fouten te maken...


    Let the Night embrace you

    East schreef:
    (...)

    Ik vind 'm nog steeds ubercool. (krul)
    Jij bent niet de enige, die vind ik ook anders wel goed *O*


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nimf schreef:
    (...)
    Woeps...
    Ik heb het aangepast, bedankt om het te melden. Alleen had ik liever gehad dat zoiets op een leukere manier gebeurde.
    Wij zijn ook mensen die fouten te maken...
    Geloof me, dat was zeker niet gemeen bedoeld, maar eerder om te lachen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 22:16 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nimf schreef:
    (...)
    Woeps...
    Ik heb het aangepast, bedankt om het te melden. Alleen had ik liever gehad dat zoiets op een leukere manier gebeurde.
    Wij zijn ook mensen die fouten te maken...

    Anders zou ik, "wat zijn jullie een bende achterlijke debielen" gezegd hebben. :')
    Dikke foei. De mensen met wie ik vaak praat, weten wel dat ik dat lachend, amper berispend bedoel. _O_

    Djees, die ananassen irriteren me nu al mateloos!
    Quizlet wordt ******** met de tijd...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    'Extra ruimte in je vriendenlijst'
    Daar had ik nog een vraag over.

    Ik weet niet presies hoe het zit met maximaal aantal vrienden maar stel dat je als gewone user zonde GM - ship je max 100 vrienden mag hebben en deze user word GM. In zijn periode dat hij GM is (laten we zeggen dat die max 200 vrienden kunnen toevoegen) voegt hij 70 mensen toe, waardoor hij aan een totaal zit van 170 vrienden. Na 1 maand is deze persoon geen GM meer, wat gebeurd er dan met zijn vrienden? Worden de laatste 70 toegevoegde dan gewoon uit je vriendenlijst gehaald of behoud je ze alle 170?

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 2:50 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Demonomania schreef:
    'Extra ruimte in je vriendenlijst'
    Daar had ik nog een vraag over.

    Ik weet niet presies hoe het zit met maximaal aantal vrienden maar stel dat je als gewone user zonde GM - ship je max 100 vrienden mag hebben en deze user word GM. In zijn periode dat hij GM is (laten we zeggen dat die max 200 vrienden kunnen toevoegen) voegt hij 70 mensen toe, waardoor hij aan een totaal zit van 170 vrienden. Na 1 maand is deze persoon geen GM meer, wat gebeurd er dan met zijn vrienden? Worden de laatste 70 toegevoegde dan gewoon uit je vriendenlijst gehaald of behoud je ze alle 170?
    Ze blijven wel staan, maar je kunt geen nieuwe meer toevoegen, tot je weer onder de 100 zit :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Jewellery schreef:
    Djees, die ananassen irriteren me nu al mateloos!
    Quizlet wordt ******** met de tijd...

    Gaaaaap..

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 9:54 ]

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ze blijven wel staan, maar je kunt geen nieuwe meer toevoegen, tot je weer onder de 100 zit :Y)
    Om hier op aan te vullen. Ik las dat je wel extra foto's kan toevoegen met Gm en dat ook afloopt als je geen gm meer bent, maar dat die foto's dan niet meer zichtbaar zijn. Dan vind ik een beetje dom eigenlijk. Waarom kan dat niet op dezelfde manier gebeuren als dat met die vrienden. Want je load foto's op met gem om ze later dan uiteindelijk toch niet meer te kunnen zien. waarom zou je dan gm worden?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    2Krull4U schreef:
    (...)
    Wat voor melding krijg je dan?

    Gewoon niets. Ik drukte steeds op 'foto verzenden' en ja hij deed wat ie moest doen en toen ik dan keek had Q gewoon die fotomap geopend maar er stond geen nieuwe foto bij
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb gesms't voor credits maar er gaat gewoon 20 cent er vanaf. Ik probeer het wel nog een keer.

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 12:54 ]

    Fornicate schreef:
    (...)
    Anders zou ik, "wat zijn jullie een bende achterlijke debielen" gezegd hebben. :')
    Dikke foei. De mensen met wie ik vaak praat, weten wel dat ik dat lachend, amper berispend bedoel. _O_

    Zo ben je wel. :Y)

    Ik snap niet waarom mensen die al 100 foto's hebben nóg meer foto's in hun fotoboek willen zetten..
    Kan ik als niet-GM'er die extra foto's dan ook zien?

    Ik heb 2 keer gesms't maar ik krijg niks binnen en er gaat 40 cent van btg af. );
    Maar m'n broer heeft zijn pincode veranderd dus ik kan niet meer sms'en. (huil)