• De stelling van vandaag luidt:
    Gewelddadige games hebben invloed op het gedrag van kinderen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is voor ieder kind verschillend. Ligt er natuurlijk ook aan hoe snel je beïnvloed wordt.


    everything, in time

    Eens. Ze zien de gevechten in de games en daar nemen ze het ook van over idd. Maar het ligt er ook aan hoe snel je beïnvloed wordt.


    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 9:37 ]


    We accept the love we think we deserve.

    PRESIDENT schreef:
    Dat is voor ieder kind verschillend. Ligt er natuurlijk ook aan hoe snel je beïnvloed wordt.


    De spijker op z'n kop!

    Broach schreef:
    Eens. Ze zien de gevechten in de games en daar nemen ze het ook van over idd. Maar het ligt er ook aan hoe snel je beïnvloed wordt idd.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Oneens, dat is wetenschappelijk bewezen. Als je je er door laat beïnvloeden zit dat tussen je eigen oren.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    zeker, zelfs spiderman had invloed op mijn broertje¬_¬
    Ik deed open en hij begon met zijn vuistjes te slaan.
    Hij legde uit dat hij spiderman was en ik de slechterikxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens, het hangt ook van het kind af en de leeftijd. (Bijvoorbeeld: ) Bij een zesjarige kan je beter geen vechtspeel opzetten, maar bij een twaalfjarige die weet wat wel en niet kan in het echt kan dat wel. Een twaalfjarige neemt het niet zo serieus die vechtgames en gaat het ook niet nadoen, terwel een zesjarige dat wel doet.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 6:39 ]


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Dat ligt aan het kind zelf, maar over het algemeen gaan kinderen het wel imiteren.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eens


    Firm believer of all that is magic

    StarWind schreef:
    zeker, zelfs spiderman had invloed op mijn broertje¬_¬
    Ik deed open en hij begon met zijn vuistjes te slaan.
    Hij legde uit dat hij spiderman was en ik de slechterikxD


    Falend


    Firm believer of all that is magic

    Broach schreef:
    Eens. Ze zien de gevechten in de games en daar nemen ze het ook van over idd. Maar het ligt er ook aan hoe snel je beïnvloed wordt idd.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Eens!, is bij me broer heel hard.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Rocket schreef:
    Dat ligt aan het kind zelf, maar over het algemeen gaan kinderen het wel imiteren.

    Oneens, als iemand opeens gaat vechten en toevallig die games speelt, zit er al iets anders bij diegene dwars.


    Today will be Girl's Day party with you~

    dat verschilt per persoon :']


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John