• De stelling van vandaag luidt:
    Gewelddadige games hebben invloed op het gedrag van kinderen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Insomniac schreef:
    Oneens, dat is wetenschappelijk bewezen. Als je je er door laat beïnvloeden zit dat tussen je eigen oren.


    Ik ben het met haar eens;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Oneens.


    -

    PRESIDENT schreef:
    Dat is voor ieder kind verschillend. Ligt er natuurlijk ook aan hoe snel je beïnvloed wordt.

    Als ik naar mijn broertje kijk, ben ik het hier volkomen mee eens. Maar het ligt aan de persoon zelf of die zich laat beïnvloeden.


    wth.

    Eens, daarom zijn er ook bepaalde spellen die je mag spelen op je leeftijd.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Oneens.
    Als je je gewoon aan de leeftijdsgrenzen houdt


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    GeniusFerb schreef:
    (...)

    Falend

    nogal jaxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Wisselt per persoon.
    Hoewel je steeds vaker op het nieuws enzo hoort dat kinderen de games nadoen....


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Alles heeft invloed op kinderen, dus ook gewelddadige spelletjes. Maar op het ene kind hebben ze wat meer invloed dan op het andere. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eens,maar wel ten goede,zo kunnen ze hun agressie kwijt zonder echt agressief te zijn,zoals ik.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PRESIDENT schreef:
    Dat is voor ieder kind verschillend. Ligt er natuurlijk ook aan hoe snel je beïnvloed wordt.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    dat verschilt per kind. ik heb ook altijd redelijk geweldadige games gespeeld, maar ik ben verre van agressief


    Fus Ro Dah!

    eens


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Eens, want meestal gaan ze daarna buiten spelen en het nadoen.
    Mijn buurjongens doen dit ook altijd, omdat hun oudere broer call of duty heeft :O(N)


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    Quixotic schreef:
    Als ik naar mijn broertje kijk, ben ik het hier volkomen mee eens. Maar het ligt aan de persoon zelf of die zich laat beïnvloeden.


    Hier sluit ik me geheel bij aan, vooral bij het eerste deel.
    Mijn broertje had altijd het spel GTA voor zijn PlayStation, nou, daar werd ie nogal agressief van. Hij ging hetzelfde gedrag vertonen als die kerel.
    Maar ik heb ook gezien bij andere kinderen, die ook gewelddadige games doen, maar die daar niet beïnvloed door worden of zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen