• Hey lieve mensjess! x3
    Ik ben vandaag iets raar te weten gekomen.. Mijn vriendin heeft me gekust! Ö Ik wist niet hoe ik er moest op reageren of wat te doen..Ik ben weggelopen, maar nu ik erover nadenk.. Ik kan me niet voorstellen dat ze al een hele tijd verliefd op me was..Ik bedoel..Als die girlsnight en uitstapjes die we gedaan hebben.. Ik weet niet goed hoe ik er moet op reageren..Heb jij dit al eens meegegaamkt? Dat je vriendin verliefd op je is of jij op je vriendin? Ik vind het alleen een rare situatie, hiervoor hoeven mensen zich toch niet te schamen? Ofwel? xs
    xx


    Reaching for something in the distance_

    Uuh,,

    Eigenlijk heb ik dit nog nooit meegemaakt!
    Ik zou me heel erg verward voelen moest me dat overkomen!
    Misschien praat eens met haar of denk of je ook gevoelens voor haar hebt...

    Good Luck (flower)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Uuh,,

    Eigenlijk heb ik dit nog nooit meegemaakt!
    Ik zou me heel erg verward voelen moest me dat overkomen!
    Misschien praat eens met haar of denk of je ook gevoelens voor haar hebt...

    Good Luck (flower)


    Nja, zo voel ik me inderdaad! Maar ik heb geen gevoelens voor haar...Ik ben bang dat ik haar zal verliezen als mn bestie.. xx


    Reaching for something in the distance_

    ik heb zoiets nooit mee gemaakt....

    lykt me raar enzo....

    maar zou met haar gaan pratee..

    veeeeeeel suc100 [ you know,,, suc6xD]

    xD

    xxx myyy

    Ik zou gewoon met haar om blijven gaan. Ze kan er ook niks aan doen dat ze misschien wel verliefd op je is. Je kan er wel met haar over praten. En duidelijk uit legen dat je geen gevoelens voor haar hebt. Maar dat je wel gewoon vrienden wil blijven. Dat zou ik tenminste fijn vinden als ze dat zouden zeggen. En ik denk jouw vriendin ook.


    Music is the new sex

    whaha kwas een x melig met een hele boel meiden en toen gingen we elkaar voor de lol zoenen x] Het klinkt heel ranzig en dat is het ook wel als ik er zo over na denk maar ja,wat gebeurd is is gebeurd dus daar verander je nix meer aan. Wat jouwn vriendin betreft je weet neit eens zeker of ze verliefd op je is. Ik zou het haar eerst vragen waarom ze het heeft gedaan voordat je je er helemaal zorgen over gaat maken


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Je moet eerlijk tegen haar zijn. Dan pas leer je haar echt kennen en misschien jezelf ook beter. Denk eens een keer goed over jezelf na. Hoe voelde je toen je gekust was? Voel je wat voor haar? En denk ook eens na hoe je vriendin zich voelde toen ze verliefd op je was en ja kuste en hoe ze zich nu voelt.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Praat er met haar over. En zeg wat jij er van vind ze zal je begrijpen ik zal jou ook begrijpen. Je moet er wel bij zeggen dat je jullie vriendschap echt niet wilt breken. Omdat ze toch altijd je beste vriendin blijft. Ik heb het nog nooit eerder meegemaakt. Alleen kus op wang maar dat doe ik altijd bij friends

    Xx.

    Ik bedoel niet dat je opeens verliefd op haar moet zijn, maar denk eens na hoe rot zij zich voelt als ze verliefd op je is. Ze kan het niet uitkiezen. Ik snap best dat je in de war bent. Maar als jullie eerlijk tegen elkaar kunnen zijn, dan pas is het een goede vriendschap, dan pas kun je elkaar echt leren kennen.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Oeh ja dat heb ik ook wel vaak gehad. Een keer was het voor mij dus niet wederzijds. Best moeilijk want ik wilde haar wel als een vriendin houden. Maar dat lukte ook wel. ^^
    Verder ja, val ik zelf op meisjes en zoen ik ook altijd met m'n beste vriendin. [Niet Mariko maar gewone vriendin] ^^ You know, toetzoenen enzo. :')

    Maarja goed, ik snap wel dat het verwarrend is, maar ik zou er niet mee blijven zitten. Praten lijkt me het beste.

    Ik heb het zelf 1x voorgehad [dat vriendin op me is] maar ben zelf nog nooit op meisje verliefd geworden..en dat zal denk ik ook nooit gebeuren ^^
    Maar het is verwarrend! Ik wist ook niet hoe reageren, nja (:


    -