• Reizen. Vele mensen doen het. Sommigen komen, anderen gaan. Soms gaan ze voor altijd, en komen nooit meer. Vluchten, het ontvluchten van je lot. Voor eeuwen veranderen mensen hun reis al, zetten de eindbestemming naar hun hand. Maar kan de reis hen misschien ook veranderen?

    De wereld van de veertienjarige Lap is er een van oeroude vestigingen, uitgestrekte natuurlandschappen en felle oorlogen. Hoe kan een onzekere maar kundige jongen van zijn leeftijd, vaderloos en slechts gebonden door herinneringen, een weg vinden, een lotsbestemming kiezen, als het leven al voor hem heeft gekozen?
    En als dat lot ook nog eens heel anders blijkt te zijn dan hij dacht, komt Lap voor de allergrootste uitdaging van zijn leven te staan. Zijn kersenhouten pijlen doorboren met het grootste gemak ieder hart, maar is hij ook in staat iemands hart te genezen?

    Sommigen van ons leven om te vechten. Sommigen vechten om te leven. Zorg dat je niet bij de eerste groep hoort. Zoek in oorlog alles, maar niet je lotsbestemming.
    Want dan kom je nog voor pijnlijke verrassingen te staan....


    http://www.quizlet.nl/stories/47150/maanhert/

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 9:30 ]


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    IraTotalis schreef:
    (...)
    Oeps... *hehe* Ik ben nog niet zo goed met links enzo, zou je me misschien kunnen helpen?
    Anyway, ik vind het heel cool dat je mijn verhaal wil lezen (Y) Ik hoop dat het verhaal zelf net zo in de smaak valt als de inleiding xD


    Haha :') ik heb een bladwijzer neergezet, dan kan ik straks lezen. Zo moet je de link doen:
    [ url = link van je verhaal ] titel verhaal/ wat je er maar neer wilt zetten [ / url ]
    Maar dan zonder al die spaties (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    *Schoperdeschop*


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Ik ga hem ook lezen :9~:9~


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    *Heb vandaag weer twee paragraven gepost*
    Yay! Ik heb eindelijk weer een beetje inspiratie


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Vaynese schreef:
    Ik ga hem ook lezen :9~:9~

    Thanx (-: Nieuwe lezers zijn altijd erg welkom xD


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Oh ja, en ik beloof iedere dag een hoofdstuk te posten *agressieve verkooppraatjes*(Y)


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Paragraaf 5 gepost! Langste tot nu toe...


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Haha, ik ga hem lezen, klinkt wel vet leuk =D.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Catalunya schreef:
    Haha, ik ga hem lezen, klinkt wel vet leuk =D.

    Yay! Een lezer! Een lezer! (lol)(Y)
    LOL


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    AAAH! Paragraaf vijf alweer?? OMG! Heb echt een hoop gemist toen ik op Schier zat! Weet je dat ik vandaag serieus VIERENDERTIG opgelezen berichten in mijn hotmail had? Bijna allemaal van Q! Omg!
    Ik ga nu denk ik jouw verhaal lezen (Y)


    There is freedom in the dark.

    LeaFlammae schreef:
    AAAH! Paragraaf vijf alweer?? OMG! Heb echt een hoop gemist toen ik op Schier zat! Weet je dat ik vandaag serieus VIERENDERTIG opgelezen berichten in mijn hotmail had? Bijna allemaal van Q! Omg!
    Ik ga nu denk ik jouw verhaal lezen (Y)

    Doe dat! Je hebt nog een hoop in te halen, dacht ik zoxD
    En ohja, paragraaf 6 ook alweer gepost.


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Ik heb gelezen! Het is zo awesome!
    En ik ben blijkbaar niet de enige die dat vind, hahaha. Ik ben zo blij voor je, met al die complimenten (oké, dat klonk dom xD)


    There is freedom in the dark.

    LeaFlammae schreef:
    Ik heb gelezen! Het is zo awesome!
    En ik ben blijkbaar niet de enige die dat vind, hahaha. Ik ben zo blij voor je, met al die complimenten (oké, dat klonk dom xD)

    Thanxyou xD
    Ik had ook niet gedacht, dat iemand het echt daadwerkelijk goed zou vinden XD


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Oh help, dan moet ik op school paragraaf zes maar even gaan lezen (nerd)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Oh help, dan moet ik op school paragraaf zes maar even gaan lezen (nerd)

    Zolang je maar niet het goed humeur van je leraar op het spel zet HAHA Leuk om te zien dat mensen het zo graag willen lezen (Y)


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.