• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:51 ]


    Sometimes it's best not to care.

    wtf zij zijn echt raar o.O

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 10:47 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    wtf zij zijn echt raar o.O

    Naja, die andere twee jongens die zeiden niks hoor, want ik kan wel goed praten met één van hun. En die andere kon ik ook wel van vroeger, hij was mijn buurjongen en toen ik dat zei was hij verder ook stil en deed normaal. Alleen die speklap moest stoer doen en zijn tijd verspillen aan mij inplaats van dat hij de hele avond nog leuk heeft kunnen uitgaan met zijn vrienden. DAN PAS heb je GEEN leven. [:


    Sometimes it's best not to care.

    Ohmygash, dat had ik die ene keer ook. Gewoon negeren.


    We accept the love we think we deserve.

    Broach schreef:
    Ohmygash, dat had ik die ene keer ook. Gewoon negeren.

    Ja maar ik was aangeschoten van drank enz. Dus ik vond het geweldig natuurlijk en ging allemaal dingen vragen. Maar hij bleef me maar afkraken dus toen heb ik hem idd maar genegeerd [;


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou allang wat terug hebben gezegd. Dat soort acties zijn zó beneden mijn niveau (joehoe)


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ik zou allang wat terug hebben gezegd. Dat soort acties zijn zó beneden mijn niveau (joehoe)

    Jaaa ik zat ook dingen terug te schelden, maar ik vond het grappig want ik was aangeschoten dus ik zo heel dom vragen : En waarom haat je mij dan, ik ben ook maar eens mens, enz. En soms wist ie gewoon niet meer wat hij moest zeggen,:Y)


    Sometimes it's best not to care.

    My gosh. Niveau is ver te zoeken zo te zien.


    To infinity and beyond •