• En ik vroeg me af of iemand hier een oplossing voor heeft? Sinds gisterenavond wil hij niet meer aan. Elke keer als ik op het knopje druk, gebeurt er helemaal niks ): Van google word ik niet veel wijzer, dus ik had de vraag of iemand hier raad mee weet ):?


    Olive

    accu leeg ?


    Shoganai i ne~

    Misschien is die gechrashed? Of ga er mee terug naar de winkel? Want als die niet meer aan wilt dan is er iets goed mis, denk ik.

    Accu er opnieuw instoppen? Deed ik altijd met mijn oude, hielp meestal wel.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Misschien is de accu leeg? En als je een Aplle laptop hebt dan gebeuren er wel vaker zulke storingen.

    Gooi hem uit het raam_O_


    Ik zou niet weten wat je moet doen;x
    Ik snap niks van laptops enzo..


    Me so good.

    Accu,gecrasht?
    Ik heb geen idee,ga anders even langs een winkel die hier verstand van heeft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Die is vast kapot, sorry :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    De batterij eruit halen en dus ook opnieuw erin steken. Dat hielp bij mij eens.. Ik hoop dat het snel opgelost geraakt! :')

    Hang hem gewoon aan je oplader. Als hij het dan nog niet doet, ren je huilend naar je ouders.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mijn accu zit erin en hij werkt, want mijn ouders hebben dezelfde laptop en daar werkt mijn accu wel ): Muuhh, ik denk dat ik Acer ga moeten bellen ):


    Olive

    Hush schreef:
    Accu er opnieuw instoppen? Deed ik altijd met mijn oude, hielp meestal wel.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Authors schreef:
    Mijn accu zit erin en hij werkt, want mijn ouders hebben dezelfde laptop en daar werkt mijn accu wel ): Muuhh, ik denk dat ik Acer ga moeten bellen ):


    It ain't broke, so don't fix it.

    Werd je laptop altijd heet? Dan heb je grote kans dat er iets is doorgebrand.

    Welke laptop heb je btw?


    Authors schreef:
    Mijn accu zit erin en hij werkt, want mijn ouders hebben dezelfde laptop en daar werkt mijn accu wel ): Muuhh, ik denk dat ik Acer ga moeten bellen ):


    Dat verklaart heel veel, Acer is gewoon een rotmerk.

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 13:44 ]

    Ja, hij wordt heel erg vaak warm, waarschijnlijk is er inderdaad iets doorgebrand... Ik zal dan even bellen straks _O_


    Olive

    Terug naar de winkel. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'