• Jeetje, ik krijg zo'n zin in de zomervakantie door dit weer. Ik ga naar zuid-frankrijk, dichtbij St Tropez, Monaco & nice. Bij ons huisje hebben we een privé zwembad. Pff.. ik krijg er nu zoooo'n zin in.
    Waar gaan jullie deze zomervakantie naartoe?


    To infinity and beyond •

    Weekje met mn bff naar reeuwijk :)


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Eén of twee weken naar Frankrijk in een huisje. Dan kunnen we meteen voor de 12e keer naar Disney Land ^^ En waarschijnlijk nog een paar dagen naar Londen XD


    Caution first, always.

    Siriusly schreef:
    Eén of twee weken naar Frankrijk in een huisje. Dan kunnen we meteen voor de 12e keer naar Disney Land ^^ En waarschijnlijk nog een paar dagen naar Londen XD


    whoooooot. Dat is écht heel toff. (: Ik wil ook nog steeds naar Londen. :Y)


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Wat is dat -aaaa-?
    Een plaatsje vlakbij Frejus, daar staat/stond mijn camping (is volgens mij nu overstroomd) en deze ligt/lag ook aan zee... Ik mis het daar echt, ook al is het vast niet meer hetzelfde.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Een plaatsje vlakbij Frejus, daar staat/stond mijn camping (is volgens mij nu overstroomd) en deze ligt/lag ook aan zee... Ik mis het daar echt, ook al is het vast niet meer hetzelfde.


    Ahw. Dat had ik ook. We gingen jaren naar een bepaald iets, en toen was het van het een op het andere jaar weg. Zó kut.


    To infinity and beyond •

    Sowieso 2 weken Frankrijk in een leegstaande bed&breakfast en maybe nog 2 weken Spanje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Namibië =D


    ONLY SEVEN LEFT <3

    2 weken Gardameer ( Italië )

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 16:58 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Weet ik nog niet. Waarschijnlijk ouderwets Frankrijk, haha :')


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ga naar Londen! =D
    Veel plezier alvast in Frankrijk, ben er ook geweest een paar jaar geleden, maar toen was het heel slecht weer ...


    They were never in fact homeless

    Naar Duitsland.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ga naar Italië voor twee weken.
    Met mijn ouders, mijn broer, zijn vriendin en waarschijnlijk gaat er ook een goede vriendin van mij mee ;'D


    effort never betrays you

    Naar Italië, tussen Rome en Napels.. Again..
    Dit is ook pas de 100ste keer ofzoo..
    Maarjaa, als het weer goed is vind ik het allang best,
    laat die drie weken zon, strand en zee maar komen:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ga op NPK en zomerkamp naar zeeland. Wauw. Ik ga verder niet weg, alleen met scouting dus.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Misschien mag ik van me pa mee voor een paar weekjes naar Marokko. Anders blijf ik hier