• De stelling van vandaag luidt:
    De oudste zoon/dochter hoort het goede voorbeeld te geven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Do you mind? Haha, het heeft uiteindelijk toch geen zin. Ik geef het goede voorbeeld, maar ze doen me alleen maar na in dingen die ik niet goed doe XD


    Life is hard and then we die

    Eens!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Nou nee xD hoeft niet xD

    Mijn broertje gaat toch wel zijn eigen gang xD
    Hij volgt eerder wat zijn vrienden doet, dan wat ik doe!:O


    It's never gonna happen, Guys.

    Nou ik weet het niet, maar mijn broer doet dat iniedergeval niet altijd goed? Maar alsnog oneens.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Het is aan de ouders om het goede voorbeeld te geven.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxSergioJan schreef:
    Het is aan de ouders om het goede voorbeeld te geven.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Eens en oneens.....

    Eens - Ze zijn wel de eerste ouderen die je het beste kent en die je vast elke dag ziet. Dus zou wel handig zijn als je aan de oudste een voorbeeld nam.

    Oneens - Ik zou zeker geen voorbeeld nemen aan je ouderen broer of zus als je zelf al weet dat ze zelf niet goed bezig zijn maar als je broer of zus wel goed bezig is dan moet je miss wel een voorbeeld nemen, het beste is gewoon te doen at je zelf wilt, maar niet zo van 'Hmm ik wil drugs gebruiken dus ik ga dat doen.'

    me oudste zus ken ik niet eens.. geweldige voorbeeld..
    das me half zus dan hea...
    trouwens.. bij me "volle" zus die wil ik ook niet als voorbeeld.. want dan had ik nu een kind.. en had ik al heel wat vriendjes op me naam


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oneens(A)
    De jongeren nemen het toch niet over dus dan heeft het toch eigenlijks
    geen nut:Y)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Oneens .
    Me broertje doet meer zijn vrienden na dan mij xD.


    Everyone is different, but still we are the same.

    eens, dat deed mijn broer ook bij mij. En ik kom heel goed terecht:Y) (hoop ik)
    Natuurlijk neem je niet alles van je oudere broer of zus over, maar de goede dingen overnemen is goed(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Oneens, mwaha. Mijn broer kan beter een voorbeeld aan mij nemen dan ik aan hem, en ik vind dat niet erg (nerd)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oneens. Ik denk dat je daarbij ook een heel grote druk op het oudste kind legt. Kinderen in hetzelfde gezin kunnen totaal verschillend zijn. En inderdaad, dat is aan de ouders.


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    Oneens. Ik denk dat je daarbij ook een heel grote druk op het oudste kind legt. Kinderen in hetzelfde gezin kunnen totaal verschillend zijn. En inderdaad, dat is aan de ouders.


    Opgeven is geen optie.

    RxSergioJan schreef:
    Het is aan de ouders om het goede voorbeeld te geven.