• zoals de titel het al zegt iedereen hier zegt dat die emo is maar volgens mij zijn het allemaal wannebe's ik geloof er geen ene fuck van dat mensen emo zijn dus zijn hier alleen maar wannebe emo's ofsow somigge zijn wel echt emo maar de meeste niet


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    (...)
    ben je wel emo fan ofsow en de meeste mensen die zeggen dat ze emo zijn hier op quizlet zijn allemaal wannebe's dus



    emo fan?

    hoe bedoel je?


    I need you like a heart needs a beat

    schat ik ben geen emo(Ik ben KimxGeorg)

    dat je geen emo bent, maar wel respect hebg voor de emo's ;]

    Ik ben niet echt emo ofzooo O.O Mieer Scene, maar niet echt. Echt vet raar, een paar maanden geleden was heel quizlet ineens emo, en nu Scene -_-' (Ik heb het serieus niet van quizlet hoor, scene, maar voor het eerst vn gehoord op youtube toen iemand mij een filmpje stuurde)
    Maar je hebt wel gelijk, meeste zijn wannebe's...

    Ik ben geen emo.
    het is niet omdat mensen zwart dragen en zwarte kleren aanhebben, dat ze emo zijn.
    Ik draag dat misschien wel, maar ik voel me geen emo of whatever.
    Ik ben gewoon mij! Niet een emo of een scene of whatever
    Zie je, dit zijn weer de vooroordelen.
    Het is ook niet dat alle TH fans emo zijn :|

    Maar ik vind het behoorlijk irritant dat hier llemaal wannabe's zijn alsof ze een emo zijn ze zijn bijna allemaal fake!!


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    ik ben gewoon mezelf


    I need you like a heart needs a beat

    Okee die reactie was van: LiseeeXBill xD
    Ik zit hier met een ander accou t op het forum xD

    ik niet O_o


    when words fail, music speaks.

    ik ben geen emo ik draag wel zwarte make-up maar ben niet emo(baby)

    maar mensen geef toe er zitten hier behoorlijk veel fakers en wannabe's op quizlet


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Je hebt ook gelijk XD Ik vind alleen dat haar helemaal geweldig, en de make-up. CVoorderest ben ik niet 'emo' of whtvr

    maar mensen geef toe er zitten hier behoorlijk veel fakers en wannabe's op quizlet


    idd


    I need you like a heart needs a beat

    hier spreek KimxGeorg ik ben geen emo AMEN

    Maar ik vind het behoorlijk irritant dat hier llemaal wannabe's zijn alsof ze een emo zijn ze zijn bijna allemaal fake!!
    WannB's? WTF, sorry hoor, maar niemand is hier wemo x| Ik ken hier geen wemo's of fakers.