• zoals de titel het al zegt iedereen hier zegt dat die emo is maar volgens mij zijn het allemaal wannebe's ik geloof er geen ene fuck van dat mensen emo zijn dus zijn hier alleen maar wannebe emo's ofsow somigge zijn wel echt emo maar de meeste niet


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ik ben gewoon mij. En geen emo. Maar ik vind de emo stijl wel cool =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)Ja man, ik praat dom so what? Wees blij dat jij niet dom praat :Y) En zolang ik geen faker heb gezien, kan ik niet zeggen dat er fakers zijn. Ik kan het wel zeggen, maar het is laag, omdat ik er nog geen heb gezien.


    dan ga jij maar eens op accounts kijken enzo dan zie je er genoeg nu liggen allemaal wel mensen te zeggenik ben geen emo maar als er een topis is van ben je emo zegt iedereen ja dus wtf dat jij zegt dat er hier een fakers zijn ga jij maar eens goed kijke op quizlet!!!(typing):8


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    ALTO:
    ik ben de ene dag meer deze stijl in de altostijlnmixdinges en de andere dag meer de andere.


    Sweet dreams will come true.

    (...)

    dan ga jij maar eens op accounts kijken enzo dan zie je er genoeg nu liggen allemaal wel mensen te zeggenik ben geen emo maar als er een topis is van ben je emo zegt iedereen ja dus wtf dat jij zegt dat er hier een fakers zijn ga jij maar eens goed kijke op quizlet!!!(typing):8
    Look, misschien zijn er mensen die vinden scenehaar mooi en die denken: zoiets wil ik ook. Er zijn mensen die vinden make-up van emo's mooi en halen dat eruit. Jij haalt ook vast wel iets uit een kledingstijl en mixt en matcht het met je eigen stijl.

    ik ben ook geen emo!

    (...)Look, misschien zijn er mensen die vinden scenehaar mooi en die denken: zoiets wil ik ook. Er zijn mensen die vinden make-up van emo's mooi en halen dat eruit. Jij haalt ook vast wel iets uit een kledingstijl en mixt en matcht het met je eigen stijl. [/quoteja dat wete ik maar je gaat geen plaatjj van iemand anders pakken en zeggen dat je dat bent of wel dan??:S


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Waarom doen jullie dit nu?
    als die mensen zo belachelijk willen zijn door fake te zijn, dan is dat HUN probleem toch, waarom daar zo een drama over maken? Ik bedoel KOMAAN, er zijn toch andere dingen om over te praten,...
    er zijn overal fakers, er zijn zelfs fakers die TH nadoen, jaaaa wat kan je eraan doen, fakers zijn er en zullen er altijd gaan blijven. Deal with it! xD

    (...)Look, misschien zijn er mensen die vinden scenehaar mooi en die denken: zoiets wil ik ook. Er zijn mensen die vinden make-up van emo's mooi en halen dat eruit. Jij haalt ook vast wel iets uit een kledingstijl en mixt en matcht het met je eigen stijl. [/quoteja dat wete ik maar je gaat geen plaatjj van iemand anders pakken en zeggen dat je dat bent of wel dan??:S
    Als die mensen er zich goed bij voelen...
    Maar ik dat zegt niet gelijk dat bijna iedereen hier emo is :S

    ik wil hier ook geen drama van maken maar het is echt wazig met die gare fakers alsof ze een of andere bekende emo zijn :S


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ik heb hier op Q eigenlijk nog geen fakers gesien,, Okeej wel vn die segen dat se emo sijn maar er totaal niet oplijken of aleen ''emo'' zijn geworden vanwege TOHO maar niet soals jij segt Demi van kinders die doen of se Brookelle bones fsoo sijn ¬¬


    Crack a bottle

    nja scene/emo... en ook wat van mezelf..
    maar ik vin het wel vaag als ge gaat liegen over wat ge bent.. nja ik ga er verder ook niet over zeiken...


    A Noble was Born in Chaos

    Eindelijk mensen die normaal zijn!!! Al die mensen zijn wannabe's met hun Quizen!!! Der is alleen hier maar Quizen ovr Je-bent-emo style: Emo

    snijden snijden snijden

    emo's snijden zich niet

    emomuziek ik geen Tokio hotel

    In de joepie stond erop hoe je emo herkent en da was dus zoni bands vn emo's zijn:escape the fate, bring me the horizon

    mijn beste vriendin is ne emo!!! en ne echte! en ze zegt zelf, ik ben fan ma th is ook ni echt men style!

    Dus.... Der zitten veeeeeeeeel vn die fakers hier!!!

    hatethefake

    Wat Hatethefake segt ,, Soort van dan ¬¬
    Se heeft wel gelijk over dat emos sig NIET snijden en je toho niet leuk hoeft te vinden omemo te sijn,, Wnt veel kinders bij mij op sgool roepen dat tegen mij ; dat ik emo bn ,,en dan seg ik altijd ,,fok op man met je emo ,ik bn gwn meself,, en dan komt er son wijf aan die trekt gelijk mn arm naar voren om te kijken of ik me snij ¬¬


    Crack a bottle

    te veel fakers zijn er echt wel veel dat het gewoon irri wordt!!


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    veel wannabe's. ik zit nog niet erg lang op quizlet, maar eigenlijk is dat gewoon overal zo. ( :