• zoals de titel het al zegt iedereen hier zegt dat die emo is maar volgens mij zijn het allemaal wannebe's ik geloof er geen ene fuck van dat mensen emo zijn dus zijn hier alleen maar wannebe emo's ofsow somigge zijn wel echt emo maar de meeste niet


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Emo ben je al je hele leven Ongeveer, ik weet niet of ik mezelf emo kan noemen, ik bedoel ik ben vaak depri, snij mezelf, schrijf gedichten, en dat is mijn hele leven also,vanaf ik klein was voelde ik me anders, dus het komt niet doordat ik TH Fan ben.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Maar ook mensen die doen alsof ze iemand anders zijn -_-

    ik ben echt geen emo >< mss denk je datk een wannabe ben vanwege mn foto, maar dat was gwn een haarexperiment om te zien hoe het zou staan, and i like it:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik bn geen emo ,,kben gwn ik :P
    En kben der trots op


    Crack a bottle

    (...)WannB's? WTF, sorry hoor, maar niemand is hier wemo x| Ik ken hier geen wemo's of fakers.


    echt niet wtf zeggen hoor en zijn hier genoeg mensen die zeggen dat ze kiki of brookelle zijn of een andere emo echt wel dat is dus echt geen wtf er zijn hier genoeg hoor


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    ik ben ook geen emo


    Being happy doesn't mean everything is perfect.

    Ik=geen emo xd


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)

    echt niet wtf zeggen hoor en zijn hier genoeg mensen die zeggen dat ze kiki of brookelle zijn of een andere emo echt wel dat is dus echt geen wtf er zijn hier genoeg hoor


    Indd, zelfs mensen die foto's van myspace halen! En dan zeggen dat ze dat zijn -_-

    (...)

    echt niet wtf zeggen hoor en zijn hier genoeg mensen die zeggen dat ze kiki of brookelle zijn of een andere emo echt wel dat is dus echt geen wtf er zijn hier genoeg hoor
    vertel me dan wie :Y) en volgensmij bedoel je gewoon mensen die zo'n plaatje als profielpic hebben. En ik zeg WTF zolang ik WTFen mag :Y)

    Nu zegt iedereen ineens dattie geen emo is, maar er zijn er genoeg als je een topic opent met: Wie is er emo, dat ze reageren van: 'Ik ben wel soort van emo'

    Demi ik ben geen emo vind ik dus denk ut niet!


    I do not hook up.

    HelloKathy hallo er zijn hier genoeg fakers hoor die zeggen at ze dat zijn dat is cht wazig wat jij zegt hoor er zijn hier fakers hoor en genoeg jij ligt wat dom te praten


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    whaha ik ben scene en dus niet wannebe' of fake.. :P maar niet iedereen is da en er zijn zeker wel fake's bij idd.. ik vind als je het niet bent moet je je ook niet zo voordoen
    Jij mooi zijn

    Ik ben trouwens geen emo gewoon scene fan


    Only losers can act the way you do

    Nu zegt iedereen ineens dattie geen emo is, maar er zijn er genoeg als je een topic opent met: Wie is er emo, dat ze reageren van: 'Ik ben wel soort van emo'


    jij bent een goede chickaaa ben het helemaal met je eens wat je allemaal zegt dat HelloKathy kind zegt dat er hier geen fakers zijn echt gaar dat zijn er hier dus wel


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    HelloKathy hallo er zijn hier genoeg fakers hoor die zeggen at ze dat zijn dat is cht wazig wat jij zegt hoor er zijn hier fakers hoor en genoeg jij ligt wat dom te praten
    Ja man, ik praat dom so what? Wees blij dat jij niet dom praat :Y) En zolang ik geen faker heb gezien, kan ik niet zeggen dat er fakers zijn. Ik kan het wel zeggen, maar het is laag, omdat ik er nog geen heb gezien.