• dat vroeg ik me zomaar af :Y)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ramsey schreef:
    De korstjes van mijn brood als eerste opeten.

    Oh, dat doe ik ook bijna altijd!


    Food.

    Op pennen kauwen


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Nagels bijten,
    met mijn voeten/benen trillen,
    het volume van de tv altijd op een even getal zetten,
    alle hagelslagjes van mijn bord af eten etc.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Me duimen knakken, nagels bijten en af en toe rare bewegingen hebben ;D
    Rillingen etc.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 16:06 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Met mijn voet tikken, trillen met mijn benen, op de binnenkant van mijn wang bijten, op het vel naast mijn nagels bijten, s'avonds 32434324 keer kijken of mijn telefoon wel uit staat -langverhaal-, mijn mail checken, ookal weet ik dat ik geen mail heb en op mijn mobiel kijken hoe laat het is en dan vergeten om te kijken.
    Oh..dat is best wel veel hahah.


    Time is like rain dripping through the hands

    Vingers knakken, áltijd twee keer kijken op mijn mobiel voor de tijd omdat ik de eerste keer vergeet te kijken (:
    En ik eet met mijn bestek verkeerd om.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vingers knaken, met mn benen trillen, pennen kauwen & wel meer maar daar kom ik niet zo gauw op.


    -

    Als ik me verveel tijdens de les ga ik kleine driehoekjes op mijn hand tekenen :c


    we've only said goodbye with words

    Somethnholic schreef:
    Knagen aan het stukje vel/vlees naast mijn vingernagel. Met mijn nagels de huid van mijn andere vingers indrukken/krassen. Standaard als ik achter mijn laptop zit mijn mails checken ook al heb ik het nog geen halve minuut geleden al gedaan. Wanneer ik thuis/beneden kom als eerste de koelkast openen en erin kijken, ook al haal ik er nooit wat uit. Tegen mezelf praten en daar pas later achter komen, wat dus erg vervelend is als er mensen bij zijn. Als ik op m'n kamer zit mijn hoofd automatisch naar links keren, en ook daar pas na een tijdje staren achter komen. Nog geen vijf minuten late hetzelfde verhaal, zit ik weer naar het niks te kijken en oog pijn te krijgen. >< Lol, en eigenlijk nog zoveel meer lelijke gewoontes die ik heb. :"D


    same here afgezien van het knagen aan mijn nagels/vingers daar kan ik dus niet tegen ;'D e ik poke mensen meestal,.. dat vinden ze alleen niet zo leuk(cat)


    Only those who listen can hear

    plabacken op de fiets met ipod op en telefoneren in het raamkozijn dnek ik wel.
    Oh, over knakken gesproken;
    Wanneer ik in bed lig mijn kleine teen knakken, me daaraan irriteren, net zoalng doorknakken totdat het stoptxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Een van de eerste dingen die ik 's ochtens doe is niesten?

    met mijn vingers knakken
    zitten trillen met mijn been en voet
    onbewust alles ondertekenen of schrijven
    en waarschijnlijk vergeet ik de helft nog (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pogo schreef:
    Een van de eerste dingen die ik 's ochtens doe is niesten?

    Oh ja! Als het herfst is doe ik dat ook, altijd vlak voor de deur, mijn gezicht naar de tafel en dan minstens 4 keerxD
    Te hard denken om de telefoon te horen, bepaalde neigingen om dingen uit te proberen (en soms is dat best eng als je op 3 hoog door het raam wilt springen O_o... of je jezelf moet dwingen om je hand NIET in de kokende olie te steken)
    En daarnaast kijk ik altijd of de thee warm is door twee vingers erin te stekenxD
    Zo kan ik nog wel doorgaan

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 17:20 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Mijn elleboog knakken, beat that vingerknakkers :Y) ik moet mijn linkerelleboog soms 'knakken' (bewegen zodat hij knak zegt), anders gaat hij pijn doen en zo. (:


    Destroy what destroys you.

    OHMYJOSH schreef:
    Mijn elleboog knakken, beat that vingerknakkers :Y) ik moet mijn linkerelleboog soms 'knakken' (bewegen zodat hij knak zegt), anders gaat hij pijn doen en zo. (:

    Ghehe... Ik knak ze allebei :Y)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.