• Zijn jullie altijd 100% jezelf? Of hebben jullie soms ook situaties dat je je toch iets anders voordoet dan je werkelijk bent? Misschien iets grappiger, vrolijker of stoerder? En wat doen jullie daar dan tegen? Ik heb namelijk soms het gevoel op school dat ik mezelf anders voordoe dan ik werkelijk ben. Ik weet niet precies, misschien bang dat anderen mij niet aardig vinden..

    Ik doe mezelf altijd vrolijker voor dan dat ik echt ben, alhoewel ik de laatste tijd eigenlijk wel écht vrolijk ben


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik denk dat ik wel altijd mezelf blijf. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je bent altijd jezelf (:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Quixotic schreef:
    Nee, ik ben eigenlijk nooit mezelf. Zodra ik ga praten, ben ik niet mezelf. Daarom schrijf ik veel liever. Alleen op de spontane momenten ben ik mezelf. En eigenlijk kan ik hier niets tegen doen, het gaat van zelf. Dus sorry, ik zou niet weten hoe jij het zou kunnen verhelpen. :x


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik durf niks terug te zeggen maar ik ben NOOIT 100% mezelf
    Ik probeer stoerder voor te komen want ik ben bang dat ze me weer gaan beginnen te pesten


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Als ik met mensen ben zet ik een masker op, dus nee. Ik ben niet 100% mezelf :3


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Het is niet dat ik leugens over mezelf ga ophangen.
    Maar iedereen past zich aan de situatie aan, dus dan ben je in principe ook anders.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee, ik ben echt niet altijd 100% mezelf.:$
    Dit houdt niet in dat ik lieg over mezelf!

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 21:26 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ruocco schreef:
    Niemand is altijd 100% zichzelf (:



    dat wilde ik ook zeggen :C


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik doe vaak dingen die zeggen van dit ben ik. Bijvoorbeel d met een tiara naar school ofzoo maar kwa gedrag ja opzich wel... want eerst ging iedereen zo zeiken van ja je bent altijd sjaggie en zo en terwijl ik dat helemaal niet was.. dus nu doe ik vaak alsof ik vrolijk ben.. maar eignelijk voel ik me dan echt kut!


    Jump and touch the sky.

    Ik gedraag me tegen iedereen anders, want ik pas me aan op de persoon.
    De personen waar ik het meest mezelf kàn zijn, terwijl ik me aanpas op hun, zijn de vrienden bij wie ik me het best voel.

    Ik probeer altijd zoveel mogelijk mezelf te zijn.
    Ik ben overal anders, maar altijd op mijn eigen manier anders.


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Op school ben ik een fake idioot die het iedereen naar wens wil maken maar toch dr eigen mening/smaak heeft en zich niks van anderen aantrekt.

    Thuis ben ik gewoon mezelf, stil, serieus, hardwerkend en dromerig.

    Maar eigenlijk is het beter altijd je zelf te zijn..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben lang niet altijd mezelf. Ik kan veel stiller zijn, veel vrolijker.
    Dat vrolijke is best vaak zo. Dan ben ik zo verdrietig enzo, maar anderen hoeven dat niet te weten en dan zet ik een masker op


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Mykonos schreef:
    Niemand is altijd 100% zichzelf (:


    They fell in love, didn't they?