• Zijn jullie altijd 100% jezelf? Of hebben jullie soms ook situaties dat je je toch iets anders voordoet dan je werkelijk bent? Misschien iets grappiger, vrolijker of stoerder? En wat doen jullie daar dan tegen? Ik heb namelijk soms het gevoel op school dat ik mezelf anders voordoe dan ik werkelijk ben. Ik weet niet precies, misschien bang dat anderen mij niet aardig vinden..

    Ik ben alleen 100% mezelf bij goede vrienden.
    Op school ben ik gedeeltelijk mijzelf, maar dat ligt ook aan de mensen waarmee ik op dat moment om ga. Dan zou ik zeggen tussen 50-70% mezelf.
    En voor de rest ben ik zoals mensen mij willen zien, maar dan moet ik daar ook zien in hebben. Anders ben ik ook gewoon mezelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou het wel willen
    Maar dan zou ik nog meer gepest worden en echt helemaal alleen zijn. Dus nee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Maar wat als jezelf min of meer veranderen in een situatie nou een onderdeel van je karakter is, dus in wezen een onderdeel van jezelf zijn is?
    Lastige vragen if you ask me :]


    No growth of the heart is ever a waste