• Zijn jullie altijd 100% jezelf? Of hebben jullie soms ook situaties dat je je toch iets anders voordoet dan je werkelijk bent? Misschien iets grappiger, vrolijker of stoerder? En wat doen jullie daar dan tegen? Ik heb namelijk soms het gevoel op school dat ik mezelf anders voordoe dan ik werkelijk ben. Ik weet niet precies, misschien bang dat anderen mij niet aardig vinden..

    Supposed schreef:
    Op school doe ik me wel blij voor soms terwijl ik dan helemaal niet blij ben.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    ik ben thuis of op plekken waar ik me goed voel wel gewoon mezelf, zoals ik me dan op dat moment voel. bij onbekenden ben ik best stil of verlegen. maar ik pas me ook wel heel erg aan op personen, ik weet dan gewoon wat ik wel of niet kan zeggen. bij mijn vrienden of thuis kan ik wel 100% mezelf zijn. maar eigenlijk ben ik gewoon altijd ik. dat stille verlegen meisje zit toch wel ergens in me, dus hoe anders ik me ook gedraag, ik ben en blijf mezelf.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Op school ga ik me net iets anders gedragen dan thuis, thuis ga ik me anders gedragen dan op msn, op msn ga ik me anders gedragen dan ergens anders... Maar meestal ben ik wel 70% mezelf ;D.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    I be who I want to be.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Volgens mij doet iedereen zich op bepaalde momenten wel voor als iemand anders. Jezelf zal je nooit bij iedereen, in elke situatie zijn...


    Bad decisions make good stories.

    Vooral in mijn klas ben ik helemaal mijzelf niet meer. Vreoeger was ik heel open, & luid & sociaal, nu zit ik daar wat schuchter, ik ben zelfs al bang als ik een vraag moet beantwoorden. ;3 & dan als ik bij mijn vrienden ben - die zitten niet bij me in de klas - ben ik al veel meer mezelf.


    Save me from myself.

    Nee, de laatste tijd ben ik wat stiller. Ook durf ik dit jaar in de klas niet de grappenmaakster uit te hangen. Vorig jaar was ik dat wel, en klooide ik altijd met mensen. Nu niet meer. Mis die tijden.


    <3

    Hmm.. Ben eigenlijk wel gewoon mezelf

    Lemonworld schreef:
    Niemand is altijd 100% zichzelf (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben ook niet altijd mezelf... maar ik denk dat iedereen dat wel heeft.


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    Ik ben nooit helemaal mezelf en nooit geweest ook. Is een hele goede manier om jezelf te beschermen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben 20% mezelf denk ik.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ik probeer mezelf te blijven maarja dat lukt niet altijd. ik zeg altijd probeer je zelf te zijn als dat niet lukt gedraag je neit te veel anders en waar je later van spijt krijg:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carer schreef:
    Nee, ik ben heel vaak niet mezelf. En dat merk ik ook wel. Wat ik er tegen moet doen weet ik niet, omdat ik eigenlijk ook niet weet wie ik wél ben. Alleen wie ik niet ben...


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have &#9829;

    Bij oma en oma ben ik een stuk netter.
    Op school ben ik een stuk minder prikkelbaar.
    Thuis word ik redelijk snel boos namelijk.
    En als ik een jongen leuk vind, dan sloof ik me toch wat meer uit dan normaal :3, etc. van die situaties ben ik anders.
    En met shoppen laat ik me redelijk vaak beinvloeden.
    Van dat soort situaties.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 20:38 ]