• Of gewoon tot ik uit deze ***kamer ben.
    Ik heb een minikamer, van 2 bij 3 meter, en ik word er helemaal gek van en ik wil dingen verplaatsen maar ik weet niet wat.. Iemand een idee?


    De kast linksonder kan ik niet verplaatsen trouwens, die zit zegmaar in de muur. En mijn raam zit links in het midden.
    En ik kan niks ophangen, want de muren zijn hier zo zacht dat alles meteen weer naar beneden dondert :/

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 16:34 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik kan je alleen helpen als ik van de verschillende dingen de afmetingen weet ...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Kun je de instrumenten niet verplaatsen dan?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Je bed tegen de muur van het keyboard zetten, je keyboard tegen de muur van je bed en je gitaren boven je keyboard ophangen?

    En dat kastje dan zeg maar naast het voeteneinde van je bed, als je snapt wat ik bedoel :'D

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 16:28 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    euh
    ik ben slecht in dit x)
    mischien je gitaren onder je bed dumpen en je bureau tegen de muur ofzo?
    idk (zip)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wacht heb je nergens een raam?

    Mijn raam zit rechts in het midden :P
    @Reticent: Mijn bed is ongeveer 2 meter, mijn keyboard 1, het kastje is iets meer dan 70 centimeter en mijn kast is ongeveer 60 centimeter (denk ik).. Is dat genoeg?
    @Veel te moeilijke rode naam: Mijn bed kan niet tegen de muur van het keyboard, had ik er bij moeten zeggen.. Alsnog bedankt!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Misschien je bed tegen het raam aan? je keyboard enzo op de blek van je bed? En je kast naast de vaste kast?

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 16:36 ]

    Omniscience schreef:
    Je bed tegen de muur van het keyboard zetten, je keyboard tegen de muur van je bed en je gitaren boven je keyboard ophangen?

    En dat kastje dan zeg maar naast het voeteneinde van je bed, als je snapt wat ik bedoel :'D
    Dat wilde ik ook zeggen o.o!


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Dat wilde ik ook zeggen o.o!

    It's a miiiiracle! Ö
    Maar zij was degene die ik bedoelde, met dat mijn bed niet tegen de muur van mijn keyboard kan ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Omniscience schreef:
    Je bed tegen de muur van het keyboard zetten, je keyboard tegen de muur van je bed en je gitaren boven je keyboard ophangen?

    En dat kastje dan zeg maar naast het voeteneinde van je bed, als je snapt wat ik bedoel :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb ook zo,n grote kamer


    Shoganai i ne~

    Als je je bed tegen de muur tegenover de muur waar die nu tegen aan zet zzet (snap je het nog?), hoeveel ruimte is er tussen je bedeinde en de kast die niet verplaatst kan worden? Als je daar nog genoeg ruimte hebt kan je hem daar zetten en dan verplaats je de kast en keyboard + gitaren naar de muur waar je bed eerst stond en dan (lijkt het alsof) heb je daar meer ruimte :')


    As travars