• *trotsheid*

    inspiratiebron:


    nagetekend van dit plaatje btw (: zelf heb ik niet zoveel inspiratie

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 20:39 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mensen, je ziet overduidelijk dat dit niet over getrokken is.
    En als Jennifer nou niet zo'n grote fantasie heeft? He? Dan kun je toch het beste eerst iets na tekenen. Doe ik ook zo vaak, en daar haal ik dan weer ideeën uit.
    En daarbij, ze heeft hem mooi getekend. Of het nu na getekend is of niet. En nu niet gaan zeuren over RL want ze heeft deze tekening niet voor Quizlet gemaakt. Maar voor zichzelf, ze laat hem alleen maar zien!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Murdoc schreef:
    (...)
    ok, die tekeningen bewijzen dat je opnieuw de mainstream anime stijlen kopieert. Er zijn meer dan biljarden anime's waar al die headshots die je getekend hebt in voor komen, dus hoe kan ik weten of je het niet hebt nagetekend. Maar aangezien je in een vorige post duidelijk zegt 'ik teken niet altijd na' kunnen we wel concluderen dat je het vaker doet.
    daarmee faal je officieel. Iedereen kan anime tekenen, zelfs mijn zusje met een beperking kan het, zo zie je maar weer. En omdat je een paar rondborstige, grootogige japanse characters met scene hair kan tekenen, betekent dat nog niet dat je de meest getalenteerde persoon hier bent op aarde. Blijkbaar denk je van wel, want vanaf dat mensen kritiek geven op je tekeningen, ben je daar met je excuses en je attitude.

    Misschien ligt dat op de manier waarop je kritiek geeft gast. Want wat jij doet is gewoon afkraken.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    inspiratie is iets compleet anders als een complete pose natekenen in dezelfde stijl.... Imitatie is verre van eerbetoon, dit heb ik vanuit de bronnen van behoorlijk goede artiesten van DA. De imitaties zijn vaak zo verpest dat het zelfs beschamend word als mensen jouw tekening nog herkennen.
    Fantasie heeft iedereen, alleen zijn sommigen te lui om er iets mee aan te vangen en daarom zoeken ze plaatjes op die ze dan natekenen, al dan niet met de nodige verpestende edits.
    Het is niet mooi getekend, het originele, dat is mooi.
    & Als ze hem voor zichzelf maakt, dan zou ze hem moeten houden en niet op quizlet zetten , want dit is like 'look at me, ik kan tekenen' aandachtvragend gedrag anyone?
    Dus als je met een imitatie van de Mona lisa gaat rondhopsen en zegt 'ik heb dit getekend' zonder de artiest te vermelden als je numbero uno inspiratiebron is dat EERBETOON?
    Eerbetoon is wanneer je het kunstwerk bekijkt en laat voor wat het is, in al zijn glorie. Imitaties zijn geen eerbetoon op dat vlak.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 22:05 ]


    Oh what to do with all the trollkids

    @ Murdoc,
    Mijn god, waarom doe je zo agressief? Het enige wat ze doet is haar tekening laten zien. Er zijn altijd mensen die beter zijn, so what? Laat haar toch gewoon...


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    @ Murdoc,
    Mijn god, waarom doe je zo agressief? Het enige wat ze doet is haar tekening laten zien. Er zijn altijd mensen die beter zijn, so what? Laat haar toch gewoon...

    Agressief? Agressief zou zijn wanneer ik hier kom en post 'OMFG U SUX BIATCH!! GTFO NAO." . Dit zijn argumenten , en nog redelijke ook


    Oh what to do with all the trollkids

    Murdoc schreef:
    (...)
    ok, die tekeningen bewijzen dat je opnieuw de mainstream anime stijlen kopieert. Er zijn meer dan biljarden anime's waar al die headshots die je getekend hebt in voor komen, dus hoe kan ik weten of je het niet hebt nagetekend. Maar aangezien je in een vorige post duidelijk zegt 'ik teken niet altijd na' kunnen we wel concluderen dat je het vaker doet.
    daarmee faal je officieel. Iedereen kan anime tekenen, zelfs mijn zusje met een beperking kan het, zo zie je maar weer. En omdat je een paar rondborstige, grootogige japanse characters met scene hair kan tekenen, betekent dat nog niet dat je de meest getalenteerde persoon hier bent op aarde. Blijkbaar denk je van wel, want vanaf dat mensen kritiek geven op je tekeningen, ben je daar met je excuses en je attitude.

    ik denk helemaal niet dat ik de meest getalenteerde persoon ben op aarde -,- serieus waar bemoei jij je mee? denk je soms dat mijn tekeningen wereldberoemd worden ofzo? het is maar een hobby, ik vind het leuk om te tekenen. wat is daar mis mee? ik doe er niemand kwaad mee alleen (volgens jou dan) mezelf. mischien moet je eens rondvragen aan tekenaars of zij natekenen een goede start vinden om te leren tekenen. je kunt het niet meteen uit je hoofd, zoiets moet je oefenen. en als ik dan volgens jou op deze manier faal, dat is dan lekker jouw probleem. ik vind tekenen leuk, en of het nou natekenen is of niet ik blijf lekker tekenen (;


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Murdoc schreef:
    inspiratie is iets compleet anders als een complete pose natekenen in dezelfde stijl.... Imitatie is verre van eerbetoon, dit heb ik vanuit de bronnen van behoorlijk goede artiesten van DA. De imitaties zijn vaak zo verpest dat het zelfs beschamend word als mensen jouw tekening nog herkennen.
    Fantasie heeft iedereen, alleen zijn sommigen te lui om er iets mee aan te vangen en daarom zoeken ze plaatjes op die ze dan natekenen, al dan niet met de nodige verpestende edits.
    Het is niet mooi getekend, het originele, dat is mooi.
    & Als ze hem voor zichzelf maakt, dan zou ze hem moeten houden en niet op quizlet zetten , want dit is like 'look at me, ik kan tekenen' aandachtvragend gedrag anyone?
    Dus als je met een imitatie van de Mona lisa gaat rondhopsen en zegt 'ik heb dit getekend' zonder de artiest te vermelden als je numbero uno inspiratiebron is dat EERBETOON?
    Eerbetoon is wanneer je het kunstwerk bekijkt en laat voor wat het is, in al zijn glorie. Imitaties zijn geen eerbetoon op dat vlak.

    Imitatie is wel degelijk een vorm van eerbetoon. Want daarmee wil je zeggen dat je de originele kunstenaar zo goed vind dat jij zelf ook zijn niveau wil bereiken. En ja in het begin lijken imitatie nergens op omdat je skills nog niet goed genoeg zijn maar door het te blijven doen worden ze beter. Of dat nu uit je eigen fantasie komt of door iets te kopiëren maakt geen donder uit. Het gaat erom dat je het tekenen zelf oefent. Als je dat eenmaal kan kan je altijd nog proberen zelf dingen bedenken.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    @Murdoc
    Kom jij aandacht te kort ofzo? Of ben je gewoon jalours?
    Er zijn altijd mensen die beter zijn in dingen dan iemand anders. So what?
    Ze kan wel tekenen. Hij is mooi, misschien niet perfect maar wel mooi! Ze laat hem alleen maar zien, net zoals duizende andere daar voor hebben gedaan. Maar daar lever jij geen kritiek op. Nee, alleen op haar. Mens kijk eerst naar jezelf. Kan jij wel tekenen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Murdoc er bestaat ook zoiets als iemands talenten afkraken en dat is wat jij doet. Come on zeg, doe even rustig, als je het er niet mee eens bent dat zij iets natekend okay fine maar je gaat wel erg ver hoor. En er zijn ZO VEEL mensen die dat doen..ZO VEEL!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Murdoc schreef:
    inspiratie is iets compleet anders als een complete pose natekenen in dezelfde stijl.... Imitatie is verre van eerbetoon, dit heb ik vanuit de bronnen van behoorlijk goede artiesten van DA. De imitaties zijn vaak zo verpest dat het zelfs beschamend word als mensen jouw tekening nog herkennen.
    Fantasie heeft iedereen, alleen zijn sommigen te lui om er iets mee aan te vangen en daarom zoeken ze plaatjes op die ze dan natekenen, al dan niet met de nodige verpestende edits.
    Het is niet mooi getekend, het originele, dat is mooi.
    & Als ze hem voor zichzelf maakt, dan zou ze hem moeten houden en niet op quizlet zetten , want dit is like 'look at me, ik kan tekenen' aandachtvragend gedrag anyone?
    Dus als je met een imitatie van de Mona lisa gaat rondhopsen en zegt 'ik heb dit getekend' zonder de artiest te vermelden als je numbero uno inspiratiebron is dat EERBETOON?
    Eerbetoon is wanneer je het kunstwerk bekijkt en laat voor wat het is, in al zijn glorie. Imitaties zijn geen eerbetoon op dat vlak.

    hoe moet ik weten wie dit plaatje heeft gemaakt? xD je maakt er echt een probleem van. je doet alsof mijn tekeningen wereldberoemd zijn, maar ik teken voor de lol. en als jij dat nou niet goed vind tja dat is dan lekker jouw probleem. ik maak zelf uit hoe ik teken. ik ben niet gedwongen te stoppen met natekenen omdat jij dat zegt. ik kom ook met goede argumenten (krul) trouwens, mensen gebruiken toch ook plaatjes voor hun stories? is dat geen copy right dan? voor sommige plaatjes hebben mensen zich ook de pleuris gewerkt en dan zetten ze het zomaar in een story, goh wat erg nou toch (krul)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Houston schreef:
    @Murdoc er bestaat ook zoiets als iemands talenten afkraken en dat is wat jij doet. Come on zeg, doe even rustig, als je het er niet mee eens bent dat zij iets natekend okay fine maar je gaat wel erg ver hoor. En er zijn ZO VEEL mensen die dat doen..ZO VEEL!

    Talenten? Laat me niet lachen. Als overtekenen een talent was dan zou de hele wereld vol talent zitten. En wat een slap excuus, er zijn zoveel mensen die dat doen. Oh dus als iedereen in de sloot springt doe jij dat ook maar.


    Oh what to do with all the trollkids

    StillBored schreef:
    (...)
    ik denk helemaal niet dat ik de meest getalenteerde persoon ben op aarde -,- serieus waar bemoei jij je mee? denk je soms dat mijn tekeningen wereldberoemd worden ofzo? het is maar een hobby, ik vind het leuk om te tekenen. wat is daar mis mee? ik doe er niemand kwaad mee alleen (volgens jou dan) mezelf. mischien moet je eens rondvragen aan tekenaars of zij natekenen een goede start vinden om te leren tekenen. je kunt het niet meteen uit je hoofd, zoiets moet je oefenen. en als ik dan volgens jou op deze manier faal, dat is dan lekker jouw probleem. ik vind tekenen leuk, en of het nou natekenen is of niet ik blijf lekker tekenen (;

    behoorlijk kan tekenen, zij heeft ook nagetekend toen ze like 10 was. Worst thing ever. Nu raakt ze niet meer van die stijl vanaf. Gelukkig heeft ze die stijl kunnen aanpassen en er een eigen stijl uit ontwikkeld, alhoewel dat haar leerkansen met enkele jaren heeft vertraagd. Door na te tekenen kom je dus nergens. Die persoon heeft meer bijgeleerd door naar echte mensen te kijken, hun anatomie behoorlijk kan tekenen, zij heeft ook nagetekend toen ze like 10 was. Worst thing ever. Nu raakt ze niet meer van die stijl vanaf. Gelukkig heeft ze die stijl kunnen aanpassen en er een eigen stijl uit ontwikkeld, alhoewel dat haar leerkansen met enkele jaren heeft vertraagd. Door na te tekenen kom je dus nergens. Die persoon heeft meer bijgeleerd door naar echte mensen te kijken, hun anatomie te bestuderen terwijl ze rond haar liepen, foto's te nemen, alles.... in vergelijking met natekenen.
    Je zal niet verbeteren doordat je natekent, je zal pas verbeteren als je dat achter je laat en zelf een stijl ontwikkelt zonder die anime invloeden. Dus schatje, als je zelf zo graag wil verbeteren omdat je dat leuk vind en tips wil krijgen: Stop met artiesten te kopieren en neem een potlood, een stuk papier en schets erop los. Of het nu scheef is of niet, het is tenminste van jou en niet zo'n lame rip-off,

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 22:14 ]


    Oh what to do with all the trollkids

    Murdoc schreef:
    (...)
    behoorlijk kan tekenen, zij heeft ook nagetekend toen ze like 10 was. Worst thing ever. Nu raakt ze niet meer van die stijl vanaf. Gelukkig heeft ze die stijl kunnen aanpassen en er een eigen stijl uit ontwikkeld, alhoewel dat haar leerkansen met enkele jaren heeft vertraagd. Door na te tekenen kom je dus nergens. Die persoon heeft meer bijgeleerd door naar echte mensen te kijken, hun anatomie behoorlijk kan tekenen, zij heeft ook nagetekend toen ze like 10 was. Worst thing ever. Nu raakt ze niet meer van die stijl vanaf. Gelukkig heeft ze die stijl kunnen aanpassen en er een eigen stijl uit ontwikkeld, alhoewel dat haar leerkansen met enkele jaren heeft vertraagd. Door na te tekenen kom je dus nergens. Die persoon heeft meer bijgeleerd door naar echte mensen te kijken, hun anatomie te bestuderen terwijl ze rond haar liepen, foto's te nemen, alles.... in vergelijking met natekenen.
    Je zal niet verbeteren doordat je natekent, je zal pas verbeteren als je dat achter je laat en zelf een stijl ontwikkelt zonder die anime invloeden.


    Kan jij wel eigenlijk tekenen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Murdoc schreef:
    (...)
    Talenten? Laat me niet lachen. Als overtekenen een talent was dan zou de hele wereld vol talent zitten. En wat een slap excuus, er zijn zoveel mensen die dat doen. Oh dus als iedereen in de sloot springt doe jij dat ook maar.

    Ze trekt het toch niet over, of wel dan. Ze tekend het NA! NATEKENEN is iets anders dan overtrekken of niet? Wie zegt dat ik dat doe, ja indd ik heb ook wel dingen na getekend, net zoiets als een foto NA tekenen, doe ik ook wel ja. Dat betekend HELEMAAL niet dat zij, of ik talentloos ben. Dude, probeer jij dat maar NA tekenen. Niet overtrekken he, NA TEKENEN.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Murdoc schreef:
    (...)
    Talenten? Laat me niet lachen. Als overtekenen een talent was dan zou de hele wereld vol talent zitten. En wat een slap excuus, er zijn zoveel mensen die dat doen. Oh dus als iedereen in de sloot springt doe jij dat ook maar.

    als je in de sloot springt dan wordt je nat
    als je iets natekent dan doe je daar NIEMAND KWAAD MEE
    ik vind het leuk! en verder zijn er geen ernstige gevolgen van
    volgens jou heb ik alleen mezelf ermee, so what? je mag me toch al niet dus laat het me dan voor mezelf verpesten (A)
    en mischien heb ik wel talent, maar moet ik nog oefenen
    zoals ik al eerder zei in vorige reacties, ik teken nog niet zo lang en mischien lukt het me later wel om mijn fantasie op papier te krijgen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.